Hallo,


Ik zal mij even voorstellen.


Ik ben Noriko van Ommeren - van der Veen.


Ik maak al de nodige jaren kaartjes en gebruik hiervoor verschillende technieken.


Door de vele reactie's op mijn kaarten ben ik op het idee gekomen om een weblog te starten.


Ik zou het leuk vinden als jullie regelmatig langs komen op mijn blog, en een reactie achterlaten.


Dit kun je doen door onder het bericht op reactie te klikken, of op het envelopje te klikken.


Creatieve groet en wie weet tot ziens!!!


Noriko



05 februari, 2011

"H.G.TAG"


Hallo allemaal!!!!!

Zoals beloofd een nieuwe creatie met de mallen van Marianne design.
Ik heb er maar meteen twee gebuikt.
Ik heb gekozen voor een TAG in plaats van een kaartje.
Vreemd woord eigenlijk een TAG het is gewoon een groot verstevigd label.
Maar ze zijn erg leuk om mee te werken.
Dit is hem dan geworden!!!!!!!!!
Op aanraden van "Ome Jantje" heb ik de kaart op een zwarte ondergrond gefotografeerd, in de hoop dat de kleuren misschien beter uitkomen!!!!
~~~~~~~~~~~~~~
De TAG had een andere ondergrond maar die vond ik niet zo bij mijn plaatje passen.
Ik heb ervoor gekozen om er een roze streepjes papier over heen te plakken en hier aan de boven en onder kant een mos groen lint over heen te plakken.
Daarna heb ik van zacht groen papier een strook geknipt en daar een rand aangeponst.
Hier overheen zit weer een rand roze streepjes papier.
De bewerkte cirkel is van de nieuwe mallen van Marianne net als de vlinder.
Ik heb de buitenkant van de mallen overtrokken en uit geknipt zodat er een mooi randje achter zit.
Onder de vlinder heb ik een tak uitgestanst.
Het plaatje is van Marieke.
Voor de oplettende kijker is dit de kleine versie van het plaatje dat ik van de week heb gebruikt bij de 45 jarige huwelijks kaart.
~~~~~~~~~~~~~~~~

In de rand van de cirkel zitten kleine bloemetjes, in ieder hartje daarvan heb ik een strass steentje geplakt.
Ook hier zorgt de afwerking met materialen zoals bloemetjes pailletten en steentjes en een strikje voor de finish in touche!!!
Natuurlijk ben in weer benieuwd naar jullie reactie!!

Voor iedereen nog een fijne avond.
Groetjes Noriko

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Noriko.
------------
Wat weer een prachtig pronkstuk laat je zien.
Blijf je charmes in de strijd gooien.
Het is helemaal top.
gr Leen

Anoniem zei

hij is weer erg mooi hoork

knuffel man en han

Anoniem zei

Hoi Noriko,

Wat is dit weer mooi komt helemaal tot zijn recht op deze achtergrond.
TOPPIE!!!!!!

Groetjes,
Jan en Alie