Hallo,


Ik zal mij even voorstellen.


Ik ben Noriko van Ommeren - van der Veen.


Ik maak al de nodige jaren kaartjes en gebruik hiervoor verschillende technieken.


Door de vele reactie's op mijn kaarten ben ik op het idee gekomen om een weblog te starten.


Ik zou het leuk vinden als jullie regelmatig langs komen op mijn blog, en een reactie achterlaten.


Dit kun je doen door onder het bericht op reactie te klikken, of op het envelopje te klikken.


Creatieve groet en wie weet tot ziens!!!


Noriko



26 februari, 2011

"Woman in black and pink"


Goedenavond!!!!!!
~~~~~~~~~~~~~~
Ik ben vanmiddag bij mijn vriendin geweest.
Danielle en ik hebben samen gefreubeld, erg gezellig!!!!
Ik heb alvast weer wat nieuwe creatie's uitgeknipt.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Voor deze kaart heb ik geen 3D plaatje gebruikt.
De hoedendozen met de schoen erop en het label zijn plaatjes van kanban.
Dit is een hele leuke serie plaatjes met bijpassende labels en teksten.
Deze kaart heb ik in de kleuren zwart-rosé gehouden.
De goudkleurige elementen op de hoedendoos en het label zorgen voor de chique uitstraling.


De kaart is gemaakt van rosé linnen vierkant karton.
Hierop zit een zwart papier dat is bewerkt met een embossingmal.
De hoeken zijn gestanst met de billenpons.
Het rosé band is rolgordijn band.
Als extra heb ik een hart, dameskopje, barok element en vlinder uitgestanst in zwart papier.
Door het hart zit rosé organza lint geregen.
En achter het dameshoofd zit een rosé silhouet.
De strik zit met een rosé bloemetjes brad vast.
Veder maken de zwart-rosé bloem en glazen stras steentjes het geheel af.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ik vind het leuk als jullie een reactie op deze kaart achter laten.
Ik hoop dat jullie snel nog eens komen kijken.
Groetjes en nog een fijn weekend veder.
Noriko

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Noriko
```````````
Hij mag er weer zijn hoor.
Echt weer een topper.
De kleuren zijn echt heel mooi.
Een plezierige Zondag gewenst met z'n allen

gr Leen

Anoniem zei

hoi zus
wat een plaatje
toppie

dikke kus je zus