Hallo,


Ik zal mij even voorstellen.


Ik ben Noriko van Ommeren - van der Veen.


Ik maak al de nodige jaren kaartjes en gebruik hiervoor verschillende technieken.


Door de vele reactie's op mijn kaarten ben ik op het idee gekomen om een weblog te starten.


Ik zou het leuk vinden als jullie regelmatig langs komen op mijn blog, en een reactie achterlaten.


Dit kun je doen door onder het bericht op reactie te klikken, of op het envelopje te klikken.


Creatieve groet en wie weet tot ziens!!!


Noriko



06 februari, 2011

"Notitie's"


Goedemiddag!!!!!!!!!!!!

Ik heb vandaag een notitieblokje bewerkt!!!!!
En zeg nou zelf dit is toch leuker om op tafel of in je tas te hebben dan zo'n blokje van de Hema!!!!
Om het neutraal te houden heb ik ervoor gekozen om het in wit-cremé tinten te maken.
~~~~~~~~~~~~

Het boekje heeft al een verharde kaft.
Deze kun je dus goed als onder grond gebruiken.
Voordat je het papier op de kaft plakt heb ik eerst twee stukjes lint in de midden op de kaft geplakt.
Aan het einde van het lint heb ik twee langwerpige parels geknoopt.
Deze dient later als sluiting van het boekje.
Hierna heb ik stroken dubbelzijdig tape op de kaft geplakt.
Ook over de rug van het blokje heb ik een strook tape geplakt.
Nu gaat dan het "echte" bewerken beginnen. 
Ik heb het boekje op het papier gelegd een een centimeter breder uitgeknipt.
Ook heb ik het iets langer gelaten zodat je het er makkelijk om heen kan plakken.
Het overtollige papier kun je later weg knippen.
Net onder het midden heb ik een strook papier geplakt waar ik de hoeken van geponst heb.
Daarop zit een smallere strook die ik met het zelfde motief maar dan als rand heb bewerkt.
Hierover heen zit als afwerking een wit lint.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Ik heb het nieuwe label van Marianne gebruikt.
Hierop heb ik verschillende papieren bloemen geplakt welke is afgewerkt met een stoffen roosje.
Achter de bloem heb ik verschillende swirls en takjes geplakt.
Ook heb ik nu weer de nieuwe vlinder van Marianne uitgestanst.
De pareltjes zorgen voor de chique uitstraling van het geheel.

Ik ga weer veder met freubelen en hoop dat jullie snel weer langskomen!!!
Voor iedereen nog een fijne zondag.
Groetjes Noriko

5 opmerkingen:

Anoniem zei

je notitieboekje is zeker leuk
voor op tafel of in je tas
hij is weer erg mooi hoor

groetjes Hannie

Anoniem zei

Hoi mijn zus.
--------------
Wat laat je weer een prachtstuk zien.
Mooi licht van kleur en lekker rustig schitterend.
Ook jullie een fijne rustige zondag.

gr.Leen

Anoniem zei

hoi Noriko
je maakt het wel moeilijk
om reactie te geven hoor
want ze zijn allemaal mooi

mam

Anoniem zei

Hoi Noriko,

Wat moet ik hier nu weer van zeggen
zoals gewoonlijk weer helemaal te gek.

Groetjes,

Jan en
alie

danielle zei

whauw,
deze vind ik echt super..
leuk valentijnscadeautje :-);-) haha
Tot vanavond kunnen we eindelijk bij kleppen want van dat terug bellen komt ook niks van..

kus danielle