Hallo,


Ik zal mij even voorstellen.


Ik ben Noriko van Ommeren - van der Veen.


Ik maak al de nodige jaren kaartjes en gebruik hiervoor verschillende technieken.


Door de vele reactie's op mijn kaarten ben ik op het idee gekomen om een weblog te starten.


Ik zou het leuk vinden als jullie regelmatig langs komen op mijn blog, en een reactie achterlaten.


Dit kun je doen door onder het bericht op reactie te klikken, of op het envelopje te klikken.


Creatieve groet en wie weet tot ziens!!!


Noriko



26 december, 2012

Leuk Nieuws

 
Lieve mensen
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hier dan het nieuws dat ik niet eerder kon vertellen.
Vorige week ben ik gevraagd of ik in het design team van Elke Kaart Een Feestje wilde komen.
 
 
Ik hoefde er niet lang over na te denken en heb meteen geantwoord.
Ik ben toch wel trots en vind het dan ook super leuk om deze uitdaging aan te gaan.
 
Ik ben ingedeeld in team Roze en mag de workshops op het blog met een aantal andere dames verzorgen.
De eerste ben ik al aan het uitwerken maar daar zullen jullie nog even op moeten wachten want ik ben nog niet aan de beurt.
Maar het is zeker de moeite waard om het leuke EKEF blog te volgen en een kijkje te nemen bij alle andere dames.
Deze vind je op het blog van EKEF
 

 
Lieve groetjes Noriko
 

15 opmerkingen:

Lenie Hempen zei

Dat is super leuk nieuws Zus.
Van harte gefeliciteerd.
Ook dat blog hou Ik natuurlijk in de gaten.
Dat moet ook zeker gevolgd worden.

Gr Leen

corryskaart zei

hoi noriko
nou van harte gefeliciteerd en weet door het volgen van jou blog dat je prachtige dingen maakt! veel succes en groetjes van corry

KarinsArtScrap zei

Gefeliciteerd Noriko Met je nieuwe DT schap.

groetjes karin

Hanny zei

OO dat is leuk nieuws, hartelijk gefeliciteerd, wat fijn voor je.
liefs Hanny

Ellen zei

Nogmaals welkom bij EKEF! Noriko, gezellig dat je erbij bent. Ik ben nu al nieuwsgierig naar je eerste workshop...
Groetjes Ellen

Christa zei

Dat is zeker leuk nieuws !! Gefeliciteerd hoor. Ik ben nu al benieuwd met wat voor workshopje dat je ons gaat verrassen .... Liefs , Christa.

Irene zei

PROFICIAT Noriko, heel veel succes en plezier bij die leuke club!!!

xx Irene

Erica ♥ zei

Gefeliciteerd zeg met je plek in het
DT, dat is echt heel leuk voor je,
ze hebben een leuk blog, dus komt
helemaal goed.
Wat leuk om je nu ook eens te zien,
kan me een foto van jou niet eerder
herinneren op je blog ;)

Fijne laatste dagen van het jaar,
grtjs van Erica ☼

Angela zei

Ook wat leuk nou ik ben benieuwd wat je allemaal gaat doen.
Succes!
Xx angela

Bernadet zei

Superleuk dat je onze nieuwe collega word Norriko!!
Heel veel plezier met je nieuwe job bij elke Kaart een Feestje.

Nicole zei

Een dikke proficiat Noriko!!! En zo welverdiend. Hé wat leuk dat je een foto op je blog hebt geplaatst!!! Nu zien we eindelijk een gezicht bij je naam, Noriko!!! Liefs, Nicole

Antoinette Voorn zei

Van harte gefelicteerd met je Dt- schap bij EKEF!!! gaaf hoor en veel plezier!

Groetjes Antoinette
http://antoinettecreacards.blogspot.nl

Marijke zei

Hoi,hoi,

Leuk dat je ons gezellig team bij EKEF komt versteken. Wens je veel creatief plezier toe!!

Groetjes, Marijke

Je@net zei

Welkom bij EKEF, Noriko, super leuk dat je het team komt versterken!

Martha zei

Hoi hoi Noriko!
Wat een geweldig nieuws!
van harte ermee!
Ik volg die site ook, dus....
groetjes van Daatje