Hallo,


Ik zal mij even voorstellen.


Ik ben Noriko van Ommeren - van der Veen.


Ik maak al de nodige jaren kaartjes en gebruik hiervoor verschillende technieken.


Door de vele reactie's op mijn kaarten ben ik op het idee gekomen om een weblog te starten.


Ik zou het leuk vinden als jullie regelmatig langs komen op mijn blog, en een reactie achterlaten.


Dit kun je doen door onder het bericht op reactie te klikken, of op het envelopje te klikken.


Creatieve groet en wie weet tot ziens!!!


Noriko



15 december, 2012

Vader Mol

 
 
Lieve mensen
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hieronder weer een nieuwe tag gemaakt voor de verjaardag van de vader van mijn schoonzus.
Vader Mol bij deze van harte gefeliciteerd en een hele fijne dag gewenst.
 
 
De tag is gemaakt met de geweldige stans van TH.
Op deze tag zitten er nog veel meer van Tim.
Namelijk de doily aan de linker kant, de twigs aan de rechter kant en de mooie boom wat samen met de twigs een leuke set is.
Ook zijn de labels en het stukje filmstrip van TH.

 
Het plaatje is een piramide en komt volgens mij uit een boekje maar van wie?????????????
Sorry ik zou het niet meer weten!!

 
Ik vind het steeds leuker om mannenkaarten te maken.
Geweldig met de stansen van TH en de leuke uitstraling van het kraft papier.

 
Op de knijper even een klein detail.
Altijd leuk.
 
Vinden jullie hem net zo leuk als ik?
 
 
Lieve groetjes Noriko
 

11 opmerkingen:

Corrie zei

Wat een schitterende Tag Noriko, mooi zo met die boom
Groetjes Corrie

Anoniem zei

Hoi Noriko ik vind hem helemaal geweldig!!!

Groetjes Jannie

Lenie Hempen zei

Wat is hij weer mooi Zus.
Echt schitterend wat Je er van gemaakt heb.
Echt een mooie Mannen tag/kaart.
Heb een heel fijn weekend.

Gr Leen

Jacqueline (Sjakkie) zei

Het is prachtige mannen tag, die je hebt gemaakt, super!
Groetjes van Jacqueline

KarinsArtScrap zei

wat gaaaaf Noriko hij is helemaal super.

groetjes karin

Erica ♥ zei

Jij bent een kei in mannenkaarten
maken, deze springt er echt weer
tussenuit, prachtig gemaakt Noriko !

Gezellig weekend, Erica ☼

Antoinette Voorn zei

Superrrrr tag Noriko! Prachtige mannenkaart

Gr Antoinette
http://antoinettecreacards.blogspot.nl

Wilma zei

Het is een SUPER MOOIE tag Noriko.
PRACHTIG gemaakt voor een man.
Fijn weekend en liefs Wilma ☺☺☺

Hanny zei

Geweldig deze mannentag. Ik vind persoonlijk een mannenkaart moeilijk om te maken, er zit al snel teveel op of hij wordt te vrouwelijk. Deze is werkelijk prachtig!
liefs Hanny

Nicole zei

Schitterend weer Noriko!! Koningin van de embellishments!! Fijn weekend. Liefs, Nicole

Martha zei

Hoi hoi Noriko,
mooi deze tag, zoveel op te zien!
Prachtig gemaakt!
Groetjes van Daatje