Hallo,


Ik zal mij even voorstellen.


Ik ben Noriko van Ommeren - van der Veen.


Ik maak al de nodige jaren kaartjes en gebruik hiervoor verschillende technieken.


Door de vele reactie's op mijn kaarten ben ik op het idee gekomen om een weblog te starten.


Ik zou het leuk vinden als jullie regelmatig langs komen op mijn blog, en een reactie achterlaten.


Dit kun je doen door onder het bericht op reactie te klikken, of op het envelopje te klikken.


Creatieve groet en wie weet tot ziens!!!


Noriko



04 december, 2012

Bijna Sinterklaas

 
Lieve allemaal
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Voor morgen is dan voor vele de grote dag.
Sinterklaas is jarig!
Zo ook voor Marinko is het een bijzondere dag op school en in het logeerhuis de Zonnebloem.
Op school heeft hij lootjes getrokken.
En daar hoort natuurlijk een surprise bij.
 
 
Op school krijgen ze allemaal het Intertoys boek met een lijst met nummers 1 t/m 5
Hierop mochten ze aangeven uit het boek wat ze graag wilde hebben.
Ze mochten tot € 5.00 per cadeau iets opschrijven voorzien van de omschrijving en de bladzijde uit het boek.
Daphne koos een nagellak setje dus die hebben we gescoord.

 
De taart bestaat uit 2 piepschuim lagen.
De onderste hebben we uitgehold en hier zit het doosje met nagellak verstopt.

 
Marinko heeft het papier uitgezocht.
Ook heeft hij alle vlinders gestanst en geplakt en de bloemen met de scallop pons gemaakt.

 
Samen hebben we de rand met hartjes geponst.
Dit hebben we gedaan met de grote Martha Stewart pons.

 
Hier nog even de mooie bloemen die bestaan uit 6 scallop cirkels per bloem.
Marinko heeft ze zelf in elkaar gezet en gevormd.

 
Inmiddels weet hij dus ook heel goed hoe de stansmachine werkt.
Dus heeft hij ook de engel uitgekozen en zelf gestanst.
In het potje boven op de taart zit wat lekkernij.
Strooi goed hoort nu eenmaal bij Sinterklaas.
 
Mocht Daphne de taart heel willen houden kan hij via de onderkant open gesneden worden en kan ze het cadeautje eruit halen.
Ik hoop dat ze er blij mee is!
 
Verder wens ik iedereen een fijne dag en voor degene die morgen nog Sinterklaas vieren een fijn Sint en Pieten feest!

 
Lieve groetjes Noriko
 



17 opmerkingen:

Annemieke zei

Hoi Noriko,
Wat een beauty, zo'n surprise wil ik ook wel, wat een werk. Ik denk vast dat ze hem mooi vindt. Wat feestelijk en vrolijk.
groetjes Annemieke

JOKE zei

Wat zal dat meiske er blij mee zijn!!! Geweldig werk heb je verzet...
Liefs Joke

Ine zei

Erg mooi gedaan. Nu mssr hopen dat Marinko ook een leuke surpise krijgt, hij heeft in ieder geval erg goed geknutseld :)

groetjes Ine

Lenie Hempen zei

Wat is hij leuk Zus
Hij is echt geweldig.
Hier is Daphne vast en zeker blij mee.
Echt super leuk gedaan.
Ook grote complimenten voor Marinko,echt geweldig.

Gr Leen

Antoinette Voorn zei

Ooooo prachtigggg, dit is een super surprise!!

Gr Antoinette
http://antoinettecreacards.blogspot.nl

KarinsArtScrap zei

wat een schitterende surprise Noriko, heel mooi gemaakt.

groetjes karin

Riet zei

ohhh wowww Noriko,wat heb je dit schitterend gemaakt.
Wat een werk zeg.

Liefs Riet.

marjolein zei

Hoi noriko, wat een fantastische surprise. Wat zal ze het mooi vinden. Hele fijne dag marinko, groetjes marjolein.

Nicole zei

Kan me niet voorstellen dat Daphne deze geweldige mooie taart die met zoveel liefde gemaakt is, niet mooi zou vinden. Ik vind hem in ieder geval geweldig!!! Liefs, Nicole

Anoniem zei

Holy Moly wat is dit super gaaf.
Wat hebben jullie dit schitterend gemaakt.
Complimenten voor Marinko wat heeft hij zijn best gedaan.

groetjes Jannie

Ethel Leurs zei

SUPER MOOI gemaakt Noriko! Hier zal de ontvanger blij mee zijn.
Fijne sinterklaasavond,
Ethel

Wilma zei

Hallo Noriko en Marinko,
Wat SUPER om samen zo HEERLIJK aan de knutsel te gaan en dan ook nog met een PRACHTIG resultaat waar Daphne heel erg blij mee zal zijn ☺☺☺
Liefs Wilma

Martha zei

Hoi hoi Noriko, wat leuk dat je dit samen met Marinko hebt gemaakt, hij heeft duidelijk aanleg!
Mooie creatie!
Veel plezier met de Sint!
Groetjes van Daatje

Ursula Alice Stegmann zei

Hallo Noriko, da habt ihr eine schöne Bastelarbeit gemeinsam gemacht.
Liebe Grüsse, Ulla

Erica ♥ zei

Wat een prachtige surprise en wat
leuk dat jullie hem samen gemaakt
hebben, ziet er toppie uit !

Lieve grtjsss Erica ☼

Christa zei

Hoi Noriko , wat een prachtige surprise hebben jullie samen gemaakt !! Ik hoop dat ze hem heel heeft gehouden .... En wat leuk om te lezen dat Marinko het zo leuk vindt om te helpen. Fijn weekend !! Liefs , Christa.

Sylvia zei

Súper gaaf gemaakt Noriko, wat een werk moet dat geweest zijn. Echt een plaatje!!!
Groetjes Sylvia