Hallo,


Ik zal mij even voorstellen.


Ik ben Noriko van Ommeren - van der Veen.


Ik maak al de nodige jaren kaartjes en gebruik hiervoor verschillende technieken.


Door de vele reactie's op mijn kaarten ben ik op het idee gekomen om een weblog te starten.


Ik zou het leuk vinden als jullie regelmatig langs komen op mijn blog, en een reactie achterlaten.


Dit kun je doen door onder het bericht op reactie te klikken, of op het envelopje te klikken.


Creatieve groet en wie weet tot ziens!!!


Noriko



17 december, 2012

Bo


Lieve mensen
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Daar ben ik weer met een nieuwe post.
En vandaag één voor Bo.
Zij is vandaag jarig en is 10 jaar geworden.
Voor haar heb ik dit tasje gemaakt, met een cadeautje erin.
Bo al heb ik je al gefeliciteerd nog een keer van harte!!
En natuurlijk hoop ik dat je een leuke verjaardag heb gehad met veel cadeautjes.
 
 
Ik heb een klein cadeautjes gepimpt.
Met een leuk piramide vel in pip stijl.
Bo is gek van nagellak dus een passend cadeautje was snel gevonden.
 
Ook de achterkant is gepimpt.

 
Natuurlijk weer even de naam erop verwerkt zo krijgt zo'n cadeautje toch een persoonlijk tintje.
 

 
Even een kiekje van de zijkant!

 
Bo vond het tasje met inhoud super geslaagd.
En wat vinden jullie van het tasje?

 
Lieve groetjes Noriko
 

13 opmerkingen:

jolanda zei

mooi kaartje

KarinsArtScrap zei

een prachtig fleurig tasje Noriko.
mooi kleurtjes en papier voor een meid van 10.

groetjes karin

Rachel zei

Wat een lief tasje! Leuk gedaan hoor, lekker vrolijk!
liefs Rachel

corryskaart zei

Hoi noriko
Wat een leuk en lief tasje zo in die vrolijke kleuren
Groetjes van corry

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een heel vrolijk tasje en erg leuk voor een 10-jarige,lieve groetjes Miranda

Irene zei

Je schrijft het zelf al met het heeft idd een hele Pip-uitstraling Noriko, superrrr leuk!!!

xx Irene

marja zei

Wat een onwijs mooi tasje, prachtige kleurtjes!!

Lieve groetjes Marja.

Wilma zei

Hallo Noriko,
Wat een GAAF tasje is dit voor een 10-jarige ☺☺☺.....gepimpt met Pip.
Liefs Wilma

Ans S. zei

Wat een leuk en vrolijk tasje heb je voor Bo gemaakt, echt super mooi.

Groetjes Ans

Paula zei

Hallo Noriko,

Wat een leuk tasje is dit geworden, heel mooi papier heb je gebruikt, fleurig. Ik begrijp best dat Bo hier blij mee is.

Groetjes
Paula

Lenie Hempen zei

Wat een leuk fleurig tasje heb Je gemaakt Zus.
Echt schitterend.
Heel leuk bewerkt,en super leuk van kleur.
Met dit tasje en de inhoud zal Bo zeker heel blij mee zijn.

Gr Leen

Nicole zei

Hij is weer schitterend met al zijn prachtige details, Noriko. Liefs, Nicole

Erica ♥ zei

Wat een mooie en frisse kleurtjes
heb je gebruikt, deze is echt
super gemaakt :)

Fijne en gezellige dagen,
grtjsss van Erica ☼