Hallo,


Ik zal mij even voorstellen.


Ik ben Noriko van Ommeren - van der Veen.


Ik maak al de nodige jaren kaartjes en gebruik hiervoor verschillende technieken.


Door de vele reactie's op mijn kaarten ben ik op het idee gekomen om een weblog te starten.


Ik zou het leuk vinden als jullie regelmatig langs komen op mijn blog, en een reactie achterlaten.


Dit kun je doen door onder het bericht op reactie te klikken, of op het envelopje te klikken.


Creatieve groet en wie weet tot ziens!!!


Noriko



18 maart, 2011

"Flap Over"


Hoihoi!!!!!!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Gezellig dat jullie er weer zijn!!!!!
De paas komt steeds dichter bij en moeten er paas kaarten komen.
Nou hier is er dan weer één.
En ik heb hem zelf maar flap over genoemd!!!!!

De kaart bestaat eigenlijk uit twee kaarten.
De lila kaart is de basis, en de beige naturel kaart is de tweede kaart die zorgt voor de "flap over"
Op de beige naturel kaart zit een envelopje in dezelfde kleur.
Deze heb ik nagemaakt van de envelopjes van Nel van Veen.
Hieronder een aantal foto's voor de details.



Op de foto hierboven is goed te zien hoe de kaarten in elkaar geplakt zijn.
Op de lila binnen kant zit eerst een design papier geplakt.
Hierop komt dan de beige naturel kaart, waarvan de hoeken zijn geponst met de billenpons.
Van de buitenkant van de lila kaart is een schuine punt af gesneden waarop ook een punt van een designpapier is geplakt.
Hierop komt uiteindelijk het Forever Friends plaatje.


Op de foto hieronder is goed de binnenkant van de beige naturel kaart te zien.
Ook zie je hoe het plaatje vast zit aan de schuine flap van de lila kaart.
Aan de achterkant van het plaatje heb ik een halve taart onderzetter geplakt.

 Hieronder nog een aantal kleine foto's van verschillende kanten.
Mocht je precies willen weten hoe hij in elkaar zit kun je me altijd een mailtje sturen, dan stuur ik een beschrijving toe.

Ben bezig met twee cadeaudoosjes voor een tweeling.
Deze meiden worden vandaag 14.
Moet de doosjes nog even afwerken en zal ze morgen op mijn blog zetten.

Voor iedereen een fijne dag en geniet van het mooie weer!!!!!
Groetjes Noriko



4 opmerkingen:

Unknown zei

Hallo Noriko,
Ik heb hem gelijk opgeslagen om een workshop mee te doen, wat een leuk idee. Bedankt
Liefs Marjon

Tini zei

Heel leuk je kaartje, wat leuk dat je zoveel foto's laat zien van alle details!

Van het mooie weer valt hier nog niet te genieten, ik hoop dat het in de loop van de dag beter wordt het is hier in Zeeland zwaar bewolkt met lichte regen, maar he tis niet erg ik geniet volop van jullie creaties!

Fijne dag.

Gr. Tini

Anoniem zei

Hoi Noriko
###########
Wat is het een lief kaartje.
Hij is weer leuk,zacht en rustig van kleur.
Het is weer een plaatje.
Een heel fijn plezierig weekend gewenst.

Gr. Leen

Anoniem zei

Hallo Noriko, ik wil je hartelijk bedanken voor de beschrijving van de kaart. Super, ik denk er zeker uit te komen. En nu maar hopen dat het met dit berichtje ook gaat lukken.
Groetjes Hendrien.