Hallo,


Ik zal mij even voorstellen.


Ik ben Noriko van Ommeren - van der Veen.


Ik maak al de nodige jaren kaartjes en gebruik hiervoor verschillende technieken.


Door de vele reactie's op mijn kaarten ben ik op het idee gekomen om een weblog te starten.


Ik zou het leuk vinden als jullie regelmatig langs komen op mijn blog, en een reactie achterlaten.


Dit kun je doen door onder het bericht op reactie te klikken, of op het envelopje te klikken.


Creatieve groet en wie weet tot ziens!!!


Noriko



16 maart, 2011

"Pasen"


Hier ben ik dan en wel met de beloofde "paaskaart"
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ik heb hiervoor linnen karton gebruikt.
Het formaat is A5 in het groen.
De kaart bestaat uit 2 delen.
Van het eerste karton heb ik het trappetje gevouwen.
En van het tweede karton heb ik de staande kaart gemaakt.
Ik heb het trappetje aangepast aan de strook design papier wat erop geplakt zit.
Dit komt uit een blok van Forever Friends.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Op de foto hieronder is goed de zijkant van de kaart te zien.
Ik heb door het trapje en de staande kaart een gaatje gemaakt.
Hier heb ik een lintje door geregen en aan beide uiteinde een knopje op gelegd.
Dit zorgt ervoor dat de kaart mooi kan blijven staan.


Hieronder een aantal kleine foto's uit verschillende hoeken.

Het plaatje dat ik gebruikt heb is van een stansvel van Spring Time
Spring Time heeft een hele serie uit gebracht van Forever Friends.
Dit zijn stansvellen, paperbloks en bij passende lintjes en strikjes.
Ook dit is weer te krijgen bij Syta van gelderen.

Ik heb van een kalendertje de maand april afgescheurd.
De randen bewerkt met een inktpad en de paasdagen aangekruist.
Zo wordt het onmogelijk om de paasdagen te vergeten!!!!!!!!!!


De malletjes die ik gebruikt heb zijn van Marianne.
De bewerkte rand aan de staande kaart is gemaakt met een randmal van Nellie Snellen.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Dit was mijn eerste paaskaart voor dit jaar, maar er gaan er nog meer komen.
Ik hoop dat jullie snel weer even langs komen op mijn blog.
Ook vind ik het leuk als jullie volger van mijn blog worden.

Bedankt dat je weer even een kijkje kwam nemen!!!!

Groetjes Noriko


4 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Noriko
```````````
Wat is dit een lief zacht van kleur kaartje.
Hij is weer helemaal geweldig.

Gr Leen

Unknown zei

Wat een liefie, prachtig.
Liefs Marjon

Anoniem zei

Hoi noriko,
Wat is dit mooi,helemaal te gek.
Liefs,
Tante Alie

Tini zei

Heel schattig kaartje, de kleurtjes doet me denken aan de Lente waar we allemaal zo naar verlangen!

Gr. Tini