Hallo,


Ik zal mij even voorstellen.


Ik ben Noriko van Ommeren - van der Veen.


Ik maak al de nodige jaren kaartjes en gebruik hiervoor verschillende technieken.


Door de vele reactie's op mijn kaarten ben ik op het idee gekomen om een weblog te starten.


Ik zou het leuk vinden als jullie regelmatig langs komen op mijn blog, en een reactie achterlaten.


Dit kun je doen door onder het bericht op reactie te klikken, of op het envelopje te klikken.


Creatieve groet en wie weet tot ziens!!!


Noriko



03 maart, 2011

"Cadeaubonnen"


Hallo Allemaal!!!!!!!!!!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ik heb net de laatste hand gelegd aan mijn cadeaubonnen.
Nou ja de mijne?
Ik maak ze voor Elise Chauvel Home Interiors.
Ik maak ze altijd per 10 te gelijk.
Om dat Elise mijn kaarten en 3D arrangementjes in haar winkel verkoopt, kom ik er bijna wekelijks om even te kijken hoe het met de stand van zaken is.
Zo weet ik vaak al vroeg genoeg of er weer gemaakt moet worden.


De stoel afdruk die ik gebruik is een stempel, deze is op een ruitjes papier van Marjoleine gestempeld en uit geknipt.
De kroonluchter is ook een stempel.


Het inlegvel van de cadeaubon maak ik op de computer.
Bij iedere bon pas ik het bonnummer en de controlestrook aan zodat ze dit kan verwerken in haar administratie.


De kleuren en het lettertype van de bon zijn afgestemd op het interieur van de winkel.


Nadat de bonnen klaar waren heb ik nog een kraamcadeautje gemaakt en op de foto gezet.
Deze gaat ook morgen mee naar de winkel.
Elise verkoopt namelijk ook babyinterieurtjes.
Morgen zal ik het cadeautje op mijn blog laten zien.
Het is zeker de moeite waard om eens in haar winkel te kijken.
Dit kan aan het zuideinde 108 te Oostzaan.
Of op haar webwinkel,
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Tot morgen!!!!!!
Groetjes Noriko


2 opmerkingen:

Unknown zei

Hallo Noriko,
Jij maakt ook heel leuke dingen, echter waar kan ik volger worden bij jou.
Liefs Marjon

Anoniem zei

Hoi Noriko
###########
Wat zijn ze weer leuk die cadeaubonnen.
Leuk om te geven of te krijgen.
Ik wens jullie allen een heel fijn
rustig weekend.

gr Leen