Hallo,


Ik zal mij even voorstellen.


Ik ben Noriko van Ommeren - van der Veen.


Ik maak al de nodige jaren kaartjes en gebruik hiervoor verschillende technieken.


Door de vele reactie's op mijn kaarten ben ik op het idee gekomen om een weblog te starten.


Ik zou het leuk vinden als jullie regelmatig langs komen op mijn blog, en een reactie achterlaten.


Dit kun je doen door onder het bericht op reactie te klikken, of op het envelopje te klikken.


Creatieve groet en wie weet tot ziens!!!


Noriko



08 maart, 2011

"3 Delig setje"


Leuk dat jullie weer even een kijkje komen nemen.
~~~~~~~~~~~~~~~~~
Vandaag wil ik jullie een setje laten zien.
Zowel de kaart, tasje als het notitieblokje zijn met dezelfde materialen gemaakt.
Ik heb dit keer geen 3D afbeelding gebruikt.
Mijn uitgangspunt was het taart onderzettertje, de bloemen en de stof.


Hieronder is de kaart te zien.
Dit is een zilver grijs A5 model waarin een heel fijn werkje zit.
Ik heb met een nestabilitie een zilver grijs achtergrond papier uitgestanst.
Deze is bewerkt met een embossingmal met roosjes en lichter gemaakt met een witte inktpad.
De creme kleurige strook papier met roosjes is van de Eline huis serie.
De roze bewerkte rand is van Marianne.
Hierdoor heen zit een zilver grijs satijnen lint.
Op het taartonderzettertje zit en creme papier achtig stofje wat ik bij elkaar heb gemaakt tot een soort strikje.
Dit geheel heb ik vast gemaakt met een klein houten knijpertje.


Hieronder het tasje.
Deze zijn als modelletje zo te koop bij Syta van Gelderen.
Alle materialen die ik op de kaart heb gebruikt heb ik ook weer op het tasje terug laten komen.
Doordat je een serie maakt met dezelfde materialen, kun je op deze manier wel lekker al je papier opwerken.


Tot slot het notitieblokje.
Ik blijf ze leuk vinden om te bewerken.
Dit keer heb ik ervoor gekozen om de dichte kant van het blokje aan de boven zijde te houden.
Ook hier zie je dezelfde materialen weer terug komen.
Doordat het 3 verschillende dingen zijn is het heel anders, maar door dezelfde materiaal keuze blijft het toch een éénheid.


Hieronder een close-up van het stofje met de bloem.


Ik vond het erg leuk om zo mijn materialen op te werken.
En denk zeker dat ik voortaan meer dingen in twee of drievoud ga maken.
Ik ga nog weer even wat freubelen.
Gister schreef ik al dat ik wat aan het uitproberen was en daar ga ik even mee veder.

Hoop jullie morgen weer te mogen begroeten op mijn blog.
Dus wie weet tot dan!!!!!!!!!!!!!

Groetjes Noriko

3 opmerkingen:

Unknown zei

Hallo Noriko,
Wat heb je dit weer schitterend gemaakt, supermooi.
Liefs Marjon

Anoniem zei

hoi Noriko
het is in een woord geweldig
je zus Hannie

Anoniem zei

Hoi Noriko
***********
Wat kun hier nou op zeggen.
Dat is wat mij betreft in 1 woord.
TOP TOP TOP
Maar wat mij betreft ook door een -
TOPPERRRRRRRRRRR gemaakt.
Echt grote klasse (VAKWERK).

gr Leen