Hallo,


Ik zal mij even voorstellen.


Ik ben Noriko van Ommeren - van der Veen.


Ik maak al de nodige jaren kaartjes en gebruik hiervoor verschillende technieken.


Door de vele reactie's op mijn kaarten ben ik op het idee gekomen om een weblog te starten.


Ik zou het leuk vinden als jullie regelmatig langs komen op mijn blog, en een reactie achterlaten.


Dit kun je doen door onder het bericht op reactie te klikken, of op het envelopje te klikken.


Creatieve groet en wie weet tot ziens!!!


Noriko



14 maart, 2011

"Pierrot"


Goedemorgen allemaal!!!!!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Leuk dat jullie weer even langskomen.
Ik heb me maar weer eens op het borduren gericht.
Maar heb dit op een aparte strook gedaan.
Mocht het niet lukken of me te veel tijd kosten kan ik het altijd achter wegen laten.
Soms willen mijn handen niet meer van de reuma en is borduren met zo'n dunne naald onmogelijk.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ik heb zalm linnen karton gebruikt.
Het is voor een vierkante kaart, deze heb ik door de midden gesneden.
De ene helft is dubbel gevouwen en zorgt voor het standaardje en de andere helft zorgt voor de staande kaart.
Hier zijn de hoeken van geponst met de billenpons en de randen bewerkt met een inktpad
Hierop zit een designpapier welke ook bewerkt is met de billenpons en een inktpad.
Met de ovale nestabilitie met schulprand heb ik twee maten uitgestanst en deze achter het plaatje geplakt.
Het plaatje is er één uit de serie van LeSuh.

De gebruikte swirl is van Marianne en in combinatie met een bloem een kantje en wat steentjes is de kaart weer compleet.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ik hoop vandaag nog weer wat te kunnen freubelen.
Deze kaart kwam namelijk nog uit mijn voorraad vandaan!!!!

Voor iedereen een fijne dag gewenst.
Bedankt voor het langskomen en tot snel!!!!
~~~~~~~~~~~~~~
Groetjes Noriko


3 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi noriko
###########
Ook jij een goedemorgen.
Het is weer een plaatje van een kaart.
Het is weer helemaal TOPPPPPPPPPPPP.

Gr Leen

Unknown zei

Hallo Noriko,
Wat een supermooie kaart heb je weer gemaakt, prachtig die pierrot.
Liefs MArjon

Adrie zei

Hallo Noriko. Toch is je borduurwerk goed gelukt hoor.Ik ken dat probleem wel , mijn vriendin heeft ook reuma,en borduren gaat bij haar ook moeilijk.Maar desondanks heb je een erg mooie kaart gemaakt.Hele lieve kleurtjes.
Groetjes Adrie