Hallo,


Ik zal mij even voorstellen.


Ik ben Noriko van Ommeren - van der Veen.


Ik maak al de nodige jaren kaartjes en gebruik hiervoor verschillende technieken.


Door de vele reactie's op mijn kaarten ben ik op het idee gekomen om een weblog te starten.


Ik zou het leuk vinden als jullie regelmatig langs komen op mijn blog, en een reactie achterlaten.


Dit kun je doen door onder het bericht op reactie te klikken, of op het envelopje te klikken.


Creatieve groet en wie weet tot ziens!!!


Noriko



29 maart, 2011

"Kanban Shoes"

Hoi hoi!!!!!!!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Genieten jullie ook allemaal zo van het lente weer!!!!!!
HEERLIJK TOCH!!!!!!

Vandaag heb ik een kabinet kaart geplaatst.
En ook dit vind ik een heerlijk formaat om op te werken.
De kaart is zacht blauw van kleur.
Ik had nog wat materialen over van de kanban serie, en heb dit op deze kaart opgewerkt.
Het is het zelfde materiaal als wat ik gebruikt heb bij de kaart met de kanban jurk.
Mocht je nog even terug willen kijken?
Ik heb hem geplaatst op 23 maart.
~~~~~~~~~~~~~~


Het karton dat eigenlijk bedoelt is om de basis kaart van te maken, had ik al voor de helft gebruikt bij de kanban jurk.
Voor deze kaart heb ik de andere helft gevouwen tot een soort boekje.
Het kan gesloten worden met een lintje.




Ook de binnenkant van het boekje is bewerkt.
Het malletje is er eer één van Marianne.
De labels komen van het kanban stansvel.


De foto hieronder laat goed de binnenkant zien.
De bewerkte rand zit over de binnenkant van het boekje heen geplakt.
Ik heb een snede in de kaft gemaakt, hier is de bewerkte rand door heen gehaald en vast geplakt.


Ik ga nog weer even verder met mijn creatie's.
Hoop dat er wat uit mijn handen komt.
Ik zit op dit moment ook in zo'n fase van weinig tot geen inspiratie.

Bedankt voor het langskomen, en reactie's en volgers zijn natuurlijk altijd welkom!!!!!

Groetjes noriko



5 opmerkingen:

Anoniem zei

HOI Noriko
```````````
Het is zeker genieten van dit mooie lente weer.
Maar van je kaartjes is ook genieten.
Het is weer een prachtkaart geworden.

Gr Leen

Corine van der Zee zei

Dit is weer een heel leuk kaartje geworden, mooie details.

Groetjes Corine

scrapcreations-judith zei

Hallo Noriko,

Dank je wel voor je lieve felicitaties en berichtje op mijn blog. Ik heb ook even bij jouw rond gesnuffeld maar wat heb jij een prachtige eigen stijl en ook de creaties lekker uitbundig vol met mooie dingetjes, daar hou ik wel van.
Groetjes Judith

Unknown zei

Hallo Noriko,

Ook deze heb je weer supermooi gemaakt. Leuk he dat Kanban papier, ik heb het op de CreaVak gezien en ga het zeker een keer bestellen voor mijn winkeltje.

Liefs Marjon

Marlies zei

Je hebt weer een prachtige kaart gemaakt Noriko!! Hele mooie details.
groetjes, Marlies