Hallo,


Ik zal mij even voorstellen.


Ik ben Noriko van Ommeren - van der Veen.


Ik maak al de nodige jaren kaartjes en gebruik hiervoor verschillende technieken.


Door de vele reactie's op mijn kaarten ben ik op het idee gekomen om een weblog te starten.


Ik zou het leuk vinden als jullie regelmatig langs komen op mijn blog, en een reactie achterlaten.


Dit kun je doen door onder het bericht op reactie te klikken, of op het envelopje te klikken.


Creatieve groet en wie weet tot ziens!!!


Noriko



17 november, 2018

Winter wonderland

Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie een kaartje zien dat gemaakt is met wit Cardstock en het mooie glitter papier van Jilliez.
Het glitter papier is er in 2 wit tinten.
De ene heeft een sprankelend groen spikkeltje over zich.
De versie die ik gekozen heb voor deze kaart is de hele witte.


Ik heb een enkele kaart gemaakt.
De basis is wit cardstock van 15x15
Aan de zijkanten zit de rand welke uit het glitterpapier is gestanst.


Ik heb het vierkant in een embosfolder geplaatst en dit zorgt voor de afdruk van de huisjes met de achtergrond.
Hierop ben ik het geheel gaan aankleden met stansjes.
De stansjes die ik heb gebruikt zijn alleen uit wit cardstock en glitterpapier gestanst.


Ook dit mooie fijne takje laat zich heel makkelijk uit het stevige glitterpapier halen.


Ik heb alleen gekozen om hier een daar wat parels te maken met de Nuvo pareldrops en 
de clear drops van Nellie Choice.
Deze laatste geven het effect alsof het waterdruppels zijn.

Op een winterse kaart hoort natuurlijk sneeuw.
En ook die laat zich makkelijk aanbrengen met de sneeuwpen.

Met deze paar materialen kun je dus eenvoudig een mooie kaart maken met een chique tintje.
Dus heb je er nog een aantal te gaan.........
Scoor dan een mooi 3D embosfolder en het mooie glitterpapier van Jilliez en je kunt aan de slag!

Alle materialen zijn verkrijgbaar bij Norikoskaarten

Ik eindig met een creatieve groet,



Geen opmerkingen: