Hallo,


Ik zal mij even voorstellen.


Ik ben Noriko van Ommeren - van der Veen.


Ik maak al de nodige jaren kaartjes en gebruik hiervoor verschillende technieken.


Door de vele reactie's op mijn kaarten ben ik op het idee gekomen om een weblog te starten.


Ik zou het leuk vinden als jullie regelmatig langs komen op mijn blog, en een reactie achterlaten.


Dit kun je doen door onder het bericht op reactie te klikken, of op het envelopje te klikken.


Creatieve groet en wie weet tot ziens!!!


Noriko



01 februari, 2011

"Staand Hart"


Goedemorgen!!!!!!

Nu eens een beetje op tijd met een kaart!!

Ik heb dit keer een model genomen uit het tijdschrift
"mijn hobbykaart"
Soms hebben deze best leuke afbeeldingen in hun blad staan.
Al kies ik er wel voor om dit na eigen idee te maken.
Zo ook dit hart, het was afgebeeld als een hangend hart,
ik heb gekozen om er een staand hart van te maken.


Het hart heb ik verstevigd met blauw karton.
Hierop heb ik de afbeelding geplakt en het overige karton weg geknipt.
Van dat zelfde blauwe karton heb ik er een standaardje achter gemaakt, zodat de kaart kan staan.
Het groen puntje aan de onderkant vormt het zakje voor de labels in hart vorm.
 Het lint dat door de gaatjes heen zit heb ik korter gelaten zodat er een strik aan de voorzijde komt en geen ophang lint.


Op deze foto is goed te zien hoe de kaart staat!
Veder is het geheel afgewerkt met een mooie bloem en pailletten en kant in een bij passende kleur.
De vlinder is gemaakt met de stans serie van Joy.
Ik heb hiervoor de middelste maat genomen.

Ik wens jullie allemaal nog een fijne dag!!!!!!!
Groeten Noriko
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
                                                                  

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Noriko

Ook deze is heel grappig en gedurfd.
Heel leuk.


gr Leen

Anoniem zei

hoi noriko

wat weer een plaatjes allebei
kleuren erg mooi bij elkaar

groet Han