Hallo,


Ik zal mij even voorstellen.


Ik ben Noriko van Ommeren - van der Veen.


Ik maak al de nodige jaren kaartjes en gebruik hiervoor verschillende technieken.


Door de vele reactie's op mijn kaarten ben ik op het idee gekomen om een weblog te starten.


Ik zou het leuk vinden als jullie regelmatig langs komen op mijn blog, en een reactie achterlaten.


Dit kun je doen door onder het bericht op reactie te klikken, of op het envelopje te klikken.


Creatieve groet en wie weet tot ziens!!!


Noriko



31 januari, 2011

"Bonbonnetje"

Hallo Allemaal!!!!!

Het is een beetje laat maar als nog een kaartje!!!!!
Ik heb voor vandaag een verjaardags kaartje in zilver - blauw - beige tinten.
En tja dat is best een lastige combinatie!
Maar.......................
Ook hier heb ik gekozen voor een vierkante kaart.
Ik heb hem nu alleen niet door de midden gevouwen maar in drie delen gevouwen.
Hij is vanaf de rechterkant gerild en gevouwen op 5 cm en vanaf de linkerkant op 8.5 cm.
Als je de kaart dan vouwt komen de beide voorkanten precies tegen elkaar aan.
En heb je uiteindelijk toch weer een vierkante kaart van 13.5 bij 13.5 cm.
In de rechter vouw zit in de midden een klein sneetje.
Hierdoor zit een lintje wat aan de achterzijde is vastgeplakt.
Hierna plak je de hele zijflap op de ondergrond vast.
Hierop zit een strookje crème papier dat bewerkt is met een embossingmal en een inktpad.



De linkerkant is ook voorzien van een strook beige papier,dat is afgerond met een ronde hoekpons.
Hierop zit een nestabillitie label.
Deze steekt half over de rechterflap.
In de rechterkant van het label zit een gaatje met een stuk lint zodat de kaart dicht gestrikt kan worden.
Op het label zit een swirl gestempelt welke is bewerkt met sticker dots.
Over het label zit een dubbelle strook geplakt.
Hierop zit bovenaan een bloem en onderaan een 3D afbeelding van Marieke.


Tot slot is de kaart afgewerkt met stickerdots en een mooi stoffen vlinder.
Aan de linker kant zit een verticale gouden felicitatie sticker.

Bedankt voor het langskomen en tot de volgende keer!!!!!
Groeten Noriko




2 opmerkingen:

Anoniem zei

Noriko

Meid wat is het weer een prachtige kaart mooi rustig en zacht van kleur.
Blij dat mij niet gevraagd wordt van welke vindt jij de mooiste .
Ik zou geen keuze kunnen maken.
Want dat is heel moeilijk.
Het is weer een plaatje.
gr Leen

Anoniem zei

kind je zei altijd dit leer ik nooit je moet dit niet meer zeggen hoor
kus mam