Hallo,


Ik zal mij even voorstellen.


Ik ben Noriko van Ommeren - van der Veen.


Ik maak al de nodige jaren kaartjes en gebruik hiervoor verschillende technieken.


Door de vele reactie's op mijn kaarten ben ik op het idee gekomen om een weblog te starten.


Ik zou het leuk vinden als jullie regelmatig langs komen op mijn blog, en een reactie achterlaten.


Dit kun je doen door onder het bericht op reactie te klikken, of op het envelopje te klikken.


Creatieve groet en wie weet tot ziens!!!


Noriko



04 februari, 2011

"Purple"


Goedenavond!!!!!!

Leuk dat je er weer even bent om te kijken!!!!
Wat een weer he vandaag.
Dit is nu echt hobby weer.
Uren lekker freubelen met papier, mallen, lintjes en nog veel meer!!!!!
Nu weer een kaartje in het paars!!!!
Op het moment is er veel in paarse tinten te krijgen op hobby gebied.
Deze keer heb ik dit kaartje ervan gemaakt!!!!!!!
~~~~~~~~~~


Het kaartje heb ik zo gekocht bij mijn vaste adresje.

Het is een mooi geémbosd kaartje wat je voor verschillende doeleinden kan gebruiken.
Dit keer heb ik het kaartje blanco gelaten.
Over het kaartje heb ik horizontaal een paars-wit ruitjes lint geplakt met dubbelzijdig tape.
Links zit een klein strikje voor de afwerking.
Ik heb een nestabillitie uitgestanst en deze geémbosd.
Even bewerkt met een lila inktpad en een mooi ondergrondje is geboren.
Het plaatje is er weer één van Marieke.
De roosjes heb ik uit gestanst met de Marianne creatable's en afwerkt met een mooi lila papieren roosje als hartje.
Een paar kleine swirls en een vlindertje geven net dat extraatje aan het geheel.

Hier op de foto is goed te zien dat zowel de voor als achterkant het zelfde model hebben.
De kaart past in een gewone standaard enveloppe.

Ik heb gister de nieuwe stans mallen van Marianne design binnen gekregen en ga even kijken of ik daar een nieuwe creatie mee kan maken voor morgen!

Bedankt voor het langskomen en hopelijk tot morgen!!!!
Groetjes Noriko



3 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Zus.
------------
Het is weer een plaatje van een kaart.
Weer een geweldige topper.
Zoals velen dat zijn.
gr Leen

Anoniem zei

meisie

hij is weer schitterend

mam

Anoniem zei

Noriko
het is weer een beauty
waar haal je het allemaal
vandaan
Hannie