Hallo,


Ik zal mij even voorstellen.


Ik ben Noriko van Ommeren - van der Veen.


Ik maak al de nodige jaren kaartjes en gebruik hiervoor verschillende technieken.


Door de vele reactie's op mijn kaarten ben ik op het idee gekomen om een weblog te starten.


Ik zou het leuk vinden als jullie regelmatig langs komen op mijn blog, en een reactie achterlaten.


Dit kun je doen door onder het bericht op reactie te klikken, of op het envelopje te klikken.


Creatieve groet en wie weet tot ziens!!!


Noriko



24 februari, 2011

"Marieke's elfje"


HoiHoi!!!!!!!!!!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Voor deze kaart heb ik één van de nieuwere plaatjes van Marieke gebruikt.
Zij gebruikt vaak paarse tinten, maar dit plaatje is in het bruin, rood en cremé met zacht geel.
Zelf vind ik het een hele warme kleuren combinatie.
Het standaardje is een kabinet kaart in cremé kleur.
Hier heb ik aan de onderkant de helft vanaf gehaald.
Deze stroken heb ik wel bewaard.
Hier heb ik later het labeltje en de strook die schuin achter het plaatje zit van gemaakt.
Verder bestaat de kaart uit een vierkant met af geronde hoeken.
Dit vierkant is bewerkt met een embossingmal.
En het nieuwe label van Marianne.
Deze is uitgestanst in bruin parelmoer karton.
Het malletje heb ik nog een keer omtrokken op het strookje over gehouden cremé karton.
Voordat ik dit achter het label heb geplakt heb ik het nog even bewerkt met een embossingmal en een inktpad.
Voordat ik alles op de kaart heb geplakt heb ik eerst even met een enveloppe gepast qua hoogte of het erin zou passen.
Als dat het geval is kun je het op de kaart plakken.



 Een paar kleine close up's
voor de details!!!!!!!!

Het vlindertje is van Joy en het vogeltje op het takje is een creatable van Marianne.
Bij deze kaart heb ik niet gekozen voor plakparels, maar kleine parelmoeren sticker dots met een goud randje van starform.
Wat bloemetjes en swirls in bijpassende tinten maken de kaart weer af!!!!!!



Leuk dat jullie weer even kwamen kijken,
En wie weet tot ziens weer!!!!!
Groetjes Noriko



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Noriko,

Wat een schattig kaartje en de kleuren PRACHTIGGGGGGGGGGGG.

Groetjes,


Alie en Jan

Anoniem zei

Hoi Noriko
~~~~~~~~~~~
Wat is het weer een hele leuke kaart.
Heel leuk van kleur.
Maar ook een appart model.
Echt helemaal top.

gr Leen