Hallo,


Ik zal mij even voorstellen.


Ik ben Noriko van Ommeren - van der Veen.


Ik maak al de nodige jaren kaartjes en gebruik hiervoor verschillende technieken.


Door de vele reactie's op mijn kaarten ben ik op het idee gekomen om een weblog te starten.


Ik zou het leuk vinden als jullie regelmatig langs komen op mijn blog, en een reactie achterlaten.


Dit kun je doen door onder het bericht op reactie te klikken, of op het envelopje te klikken.


Creatieve groet en wie weet tot ziens!!!


Noriko



11 februari, 2011

"Kerst Snoesje"


Goedenavond!!!!!!!!!!!!!!!

Tja jullie zien het goed!!!!!!
Een kerstkaart.
Je kan er niet vroeg genoeg mee beginnen!!!!
~~~~~~~~~~~~~~~~
Ik heb ervoor gekozen om een "trapkaart" te maken.
Het trappetje kun je op elke gewenste maat vouwen.
Op de hoogste trede heb ik een nestabilitie label op zijn kant geplaatst.
Deze heb ik door een embossingmal gehaald.
Alles heb ik bewerkt met een inktpad.
Op iedere trede van de trap heb ik een design papier geplakt.
Het papier op de bovenste trede heb ik bewerkt met een randpons van Martha Stuwart.
Over het papier heb ik plak lint geplakt.



Op de foto hieronder is goed te zien hoe het trappetje gevouwen is.
De boompjes zijn een stans mal van Marianne design.
Het is één malletje ik heb ze alleen de boompjes in verschillende maten af geknipt.
De hulst takjes zijn ook gemaakt met een malletje van Marianne, en doen het met de kerst erg leuk.
Het label waar de tekst sticker op zit is dezelfde als die ik staand heb gebruikt waar het 3D plaatje op zit alleen is deze een aantal maten kleiner.
Ook bij deze kaart maakt de afwerking van glas steentjes een strikje en wat glitter het geheel compleet.


Dit is alvast de eerste kerst kaart voor dit jaar, maar geloof mij er zullen er nog vele volgen op mijn blog!!!!!

Voor iedereen nog een fijne avond en geniet van het weekend!!!!
Groetjes en tot snel.
Noriko

1 opmerking:

Anoniem zei

Hoi Noriko
----------
Het is kort maar krachtig.
Het is weer een dotje van een kaart.
Ook jij met Manlief en Zoon geniet lekker van het weekend.
Je Zus Leen