Hallo,


Ik zal mij even voorstellen.


Ik ben Noriko van Ommeren - van der Veen.


Ik maak al de nodige jaren kaartjes en gebruik hiervoor verschillende technieken.


Door de vele reactie's op mijn kaarten ben ik op het idee gekomen om een weblog te starten.


Ik zou het leuk vinden als jullie regelmatig langs komen op mijn blog, en een reactie achterlaten.


Dit kun je doen door onder het bericht op reactie te klikken, of op het envelopje te klikken.


Creatieve groet en wie weet tot ziens!!!


Noriko



24 april, 2012

Baby tag

Lieve allemaal
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Wat een lieve en leuke reacties op mijn koker.
En inderdaad jammer dat ik te laat was voor de inzending.

Van de week deze tag gemaakt.
Helemaal in het wit.


De mooie tekst en kinderwagen stans zijn van Marianne Design.


De border met de hartjes aan de zijkant is van magnolia.
De Hedera cirkel rechts is een nieuwe craftable van Marianne.
En wat zijn ze mooi!


Boven aan de kaart zit een dubbel gevouwen tag van Magnolia.
Hierdoor zit verbandgaas en aan wit haakgaren zit een bedel geknoopt.


Het papier is o.a van Marianne en Forever Friends New arrival.
Verder wit cardstock en wit glitter papier gebruikt.



Ik ben een beetje zoekende naar een goede achtergrond voor het maken van mijn foto's.

Ook heb ik geprobeerd mijn naam op mijn foto's te zetten maar dit is ook nog niet helemaal oké.
Ik had het van iemand gekregen maar doe vast iets niet helemaal goed, want ik krijg hem niet groter dan dit.

Dus tips zijn meer dan welkom.
Verder wens ik iedereen een hele fijne dag en tot de volgende post.

Lieve groetjes Noriko

31 opmerkingen:

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Wat ontzettend mooi, teer en luxe uitstraling. Knap zo in het wit. Vind hem fantastisch.,
groetjes Marja

Liefs Ineke zei

Wat heb je deze tag weer schitterend gemaakt Noriko. Om verlefd op te worden.

Heel veel liefs van Ineke

Wilma zei

Hallo Noriko,
Wat een PRACHTIGE tag is dit en wit is altijd zo ontzettend MOOI en STIJLVOL.
Voor een witte creatie gebruik ik vaak een hele donkere achtergrond.
Om tekst op je foto's te zetten zou je www.glitterfoto.nl kunnen gebruiken.
Succes met je zoektocht.
Liefs Wilma

Lenie Hempen zei

Hoi Mijn Zusje
Wat is het weer een pracht,zo helemaal in het wit.
Echt schitterend.
Echt een Juweeltje.

Gr Leen

Sylvia zei

Lijkt mij ontzettend moeilijk om iets in één kleur te maken maar je hebt er weer iets prachtigs van gemaakt Noriko. Echt súpermooi.
Groetjes Sylvia

Corrie zei

Wauwwww wat een prachtige tag Noriko

Groetjes Corrie

Jopie zei

Wauw wat een kunstwerkje is dit zo mooi met dat wit en die glitters en zulke fijne details, echt super.
groetjes jopie

Tinie zei

Wat geweldig om te zien zo in 1 kleur, super romantisch komt het over!!!

Groetjes Tinie

Irma zei

Hoi Noriko , wat een geweldge mooi tag.
Ik zet mijn naam in de foto met paint.
groetjes Irma

Anneke klerks zei

dit is weer een juweeltje, schitterend!!!
liefs anneke

Hannie Stoel zei

Wauw....wat ziet dat er schiiterend uit Noriko,

groetjes, Hannie

KarinsArtScrap zei

een prachtige witte tag noriko.
het is je toch gelukt en mooi gedaan.

groetjes karin

Marlies zei

Een hele mooie tag. Ik vind helemaal wit altijd zo mooi en chique! Ook prachtige MD mallen heb je gebruikt! groetjes, Marlies

Kizzy zei

Wauww wat een prachtige tag, ik vind hem zo stijlvol en elegant, hou echt van helemaal witte kaarten, heb het zelf nog nooit geprobeerd, maar die van jou is allesinds een echt plaatje.
Liefs Kizzy

Martha zei

Hoi hoi Noriko,
wat een sjieke tag!
prachtig in dat wit!
In paint kun je de tekst op een foto zetten,
en daar kun je de lettergrote veranderen, wel transparante achtergrond gebruiken,
het wijst voor zich.
Ik gebruik altijd een wit tafelkleedje op mijn gaskookplaat, ik gebruik de lampjes van de afzuigkap, dan hoeft de flits van mijn camera niet aan en ik zet mijn camera altijd op een statief,
hopelijk heb je hier wat aan,
Groetjes van Daatje

Riet zei

Ohhh wowwww Noriko,wat een SCHITTERENDE tag heb je gemaakt.
Het is echt een plaatje.

Liefs Riet.

jans zei

wauw wat schitterend grt jans

marja zei

OOOOOOOOHHHHH Noriko, wat een SCHITTERENDE tag heb je gemaakt, zo mooi!!!

Lieve groetjes Marja.

Erica ♥ zei

Hele mooie tag is dit zeg !
En je ziet het steeds vaker zo in het wit helemaal, en ik vind het zeker
wel wat hebben :)
Grtjs Erica.

Danoesja zei

Hoi Noriko

Wat is je tag chic, echt supermooi in het wit. Moet ik toch ook eens proberen om iets in het wit te maken, dat is vast een hele uitdaging.

Lieve groetjes
Danoesja

arjette zei

Wauw zeg, wat schitterend mooi!!!!!
Om je naam in je foto te zetten is dit ook een goed programma (vind ik tenminste...)
http://www.picmonkey.com/
Probeer maar eens, het is heel simpel!! Succes!

gr. arjette.

JOKE zei

Wit...wat is het toch mooi!!!!
Geweldige creatie Noriko!!!
Liefs Joke

Anneke zei

prachtig is dit en zo sjeik.
ik vind het super mooi.
groetjes van an

Anoniem zei

Hoi Noriko wat een schitterende tag heb je gemaakt.
Echt gaaf zo helemaal in het wit, en wat is er veel te zien op deze creatie.

Groetjes Jannie

CreaSjouk zei

Wauw, mooi hoor!
Vind het altijd knap als iemand een kaartje helemaal in het wit maakt!
Groetjes Sjoukje

Zussenknutsel zei

Supermooi gemaakt Noriko :D
Maar het is dan ook een kleur die jij heel mooi vindt, haha.
xx

Adrie zei

Altijd zo mooi he , helemaal in wit.Ook deze creatie is geweldig gelaagd Noriko. Ik vond de kinderwagen eerst niet zo leuk ,maar nu ik dit gezien heb , denk ik dat ik er toch maar één uit de webwinkel pik.
Groetjes Adrie

Ursula Alice Stegmann zei

wie schön elegant und zart ist deine Karte. Gruss, Ulla

Creation by Heart zei

Hallo Noriko,
Alle voorgaande complimenten heb je meer dan verdient met dit meesterstuk. Prachtig.
De stans van de kinderwagen en de tekst heb ik in de winkel gezien, maar kon me er geen voorstelling van maken hoe dat er nu uitziet op een kaartje. Dus, dankjewel "for showing me".
Lieve groeten uit Lemmer
HennyB:)

Corine van der Zee zei

Een schatje Noriko, super dat wit op wit! Heel mooi gemaakt, zo teer. Ik zag het al voorbij komen maar ik gebruik Paint en daar kun je inderdaad allerlei lettergrootte's gebruiken en verschillende kleuren en lettertypes. Ik hoop dat het allemaal lukt.

Liefs Corine

Nicole zei

Wow,wat een superromantisch geboortekaartje, Noriko. En zulke prachtige details, weet weer niet waar ik moet kijken. Ik gebruik fotoflexer.com en ben zelf ook nog zoekende naar een goed plaatsje voor mooie foto's, lol!! Liefs, Nicole