Hallo,


Ik zal mij even voorstellen.


Ik ben Noriko van Ommeren - van der Veen.


Ik maak al de nodige jaren kaartjes en gebruik hiervoor verschillende technieken.


Door de vele reactie's op mijn kaarten ben ik op het idee gekomen om een weblog te starten.


Ik zou het leuk vinden als jullie regelmatig langs komen op mijn blog, en een reactie achterlaten.


Dit kun je doen door onder het bericht op reactie te klikken, of op het envelopje te klikken.


Creatieve groet en wie weet tot ziens!!!


Noriko



21 september, 2018

Deurhanger Jilliez

Hallo allemaal,
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Afgelopen dinsdag hebben wij de bloghop uitgewerkt
 met het baby album voor het Jilliez blog.
Ik koos daarvoor om een jongensuitvoering te maken
In de post van vandaag heb ik in deze zelfde stijl de deurhanger gemaakt.


De basis is gemaakt van Linnen Cardstock.
Hierop komt het designpapier.


Op deze foto is te zien dat ik alle randjes met een distresser heb bewerkt.
Zo krijg je deze leuke ruwe randjes.
Door de randen te distressen werk je ook meteen wat oneffenheden weg.
Dus mocht je niet een al te strakke hand hebben
 wat knippen betreft werk je dit mooi weg.


Door stroken van verschillende maten te snijden 
en deze op verschillende manieren verhoogd op te plakken krijg je dit leuke effect.
Het geheel is afgewerkt met blauw kant en randen met strassteentjes.
In de bloemen zit een parel verwerkt.


Mocht je dit sjabloon te lang of te kort vinden 
kun je deze ook heel makkelijk inkorten of juist verlengen.
Voor het verlengen leg je het sjabloon en verlengt de potloodlijn.
Hier na doe je hetzelfde met het designpapier.

Hieronder nog even het overzicht voor de Jilliez artikelen van September.


Tot slot eindig ik met een creatieve groet,



Geen opmerkingen: