Hallo,


Ik zal mij even voorstellen.


Ik ben Noriko van Ommeren - van der Veen.


Ik maak al de nodige jaren kaartjes en gebruik hiervoor verschillende technieken.


Door de vele reactie's op mijn kaarten ben ik op het idee gekomen om een weblog te starten.


Ik zou het leuk vinden als jullie regelmatig langs komen op mijn blog, en een reactie achterlaten.


Dit kun je doen door onder het bericht op reactie te klikken, of op het envelopje te klikken.


Creatieve groet en wie weet tot ziens!!!


Noriko



25 september, 2018

Bloghop 25 september

Hallo allemaal,
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Vandaag start er weer een nieuwe bloghop van Jilliez.
Als je de volgorde hebt afgewerkt kom je bij Vera haar blog vandaan!

Wij zijn dit keer allemaal aan de slag gegaan met deze leuke card creator. 
Een leuk model waar je meerdere kanten mee op kunt. 
Ik heb de mal deze keer op zijn kant verwerkt. 




Het leuke van deze mallen is dat je de basis hebt voor je cardstock maar ook
voor verschillende maten designpapier.  


Hier even een foto van de bovenkant!
Zo is het model goed te zien.


Ik heb verschillende designs van het Noor papier
 Holly Jolly gebruikt.


De basis van de kaart is van Linnen Cardstock.


Op het flapje aan de voorzijde heb ik 2 stempels van sterren verwerkt.
Hierop de mooie poinsettia van Noor met in het hart 
een pareltje die het geheel afmaakt!


Het is een hele leuke veelzijdige mal.
Waar je kaarten mee kunt maken voor alle doeleinden.


Nog even wachten maar dan hebben wij bij Norikoskaarten ook deze
mal in het assortiment.
De volgende in de bloghop rij is Daisy,
 veel plezier met kijken op haar blog.



11 opmerkingen:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Prachtige kaart en wat leuk dat je de mal overdwars hebt gedaan! Ziet er gelijk weer heel anders uit! Groetjes Betha

Carla zei

Pastel tinten voor de kerst gewaagd, maar erg mooi noriko.

creamaris zei

Wauw heel erg leuk!

Astrid van der Linde zei

Wat een super leuk idee om de kaart op zijn zij te gebruiken!! En wat is hij mooi!!! <3

Petra zei

Wat een leuk idee om hem een kwartslag te draaien.

Betina zei

superleuk om de mal op z'n kant te leggen ...... en een hele mooie kaart

Unknown zei

Mooi die poinsettia iin "vreemde" kleuren.
Bijzondere kleuren sowieso voor een kerstkaart maar werkt prima en ziet er geweldig uit. Mooi! En leuk die kwart draai. Geeft de mal een heel andere uitstraling

Vigdis zei

Prachtige creatie. Leuk idee om de kaart een kwartslag te draaien. Dat geeft weer een hele andere uitstraling.

Jolanda Etman zei

Wauw, wat een pracht kaart en super gaaf om de mal.zo te gebruiken.

Hobby Hoogland zei

wat een leuke kerstkaart en ook een hele leuke mal, het idee om hem zo te gebruiken is ook tof
groetjes Marjan.

Margreet zei

Heel mooi gemaakt en leuk dat je hem overdwars hebt gebruikt!
xxx Margreet