Hallo,


Ik zal mij even voorstellen.


Ik ben Noriko van Ommeren - van der Veen.


Ik maak al de nodige jaren kaartjes en gebruik hiervoor verschillende technieken.


Door de vele reactie's op mijn kaarten ben ik op het idee gekomen om een weblog te starten.


Ik zou het leuk vinden als jullie regelmatig langs komen op mijn blog, en een reactie achterlaten.


Dit kun je doen door onder het bericht op reactie te klikken, of op het envelopje te klikken.


Creatieve groet en wie weet tot ziens!!!


Noriko



04 februari, 2017

Pillow box


Lieve allemaal
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Gister liet ik jullie een kleine impressie zien van
het projectje in wording.
Een schattig baby doosje gemaakt met de 
pillow box mal van 
Marianne Design!


De basis van het doosje is uit
crème linnen cardstock gestanst.
Hierop heb ik het Designpapier van 
Maya verwerkt.


In het doosje heb ik met de hart stans die bij de set zit
een venstertje gemaakt.
Hierachter een stukje mica geplakt waardoor je 
in de geval de kleine schattige sokjes ziet.


Door ruimte te creëren heb ik aan de bovenzijde een rand
gemaakt met de stans van Magnolia.
Dit zorgt voor ruimte om de schoentjes op te plakken.


De kwastjes heb ik gedraaid met de Marianne stans.
Maar voor ik ben gaan rollen heb ik op de rand
een stukje tape geplakt en in de stans het touwtje gelegd.
Zo kleeft de rand meteen vast door het tape
dat mee rolt en zit het touwtje er ook meteen in om het 
aan op te hangen.


De schoentjes bestaan uit 2 stansen.
Zelf vind ik de stans die erachter zit te groot.
Ik stans deze wel maar knip het uitstekende in dit geval achter het
roze schoentje weg.

Het is een schattig doosje met een schattige inhoud.

Ik wens iedereen een hele fijne dag.


2 opmerkingen:

Doris knippenenplakken zei

Hoi Noriko,
wauw wat een schattig baby doosje !
Heel mooi prachtige details leuk met de sokjes .
Groetjes Doris

Marijke van Ooijen zei

Hay Norioko,

Wat een prachtig kunstwerkje
heb je gemaakt, zo met met al die
liefelijke details..echt heel mooi
gemaakt!

Hartelijke groet,
Marijke