Hallo,


Ik zal mij even voorstellen.


Ik ben Noriko van Ommeren - van der Veen.


Ik maak al de nodige jaren kaartjes en gebruik hiervoor verschillende technieken.


Door de vele reactie's op mijn kaarten ben ik op het idee gekomen om een weblog te starten.


Ik zou het leuk vinden als jullie regelmatig langs komen op mijn blog, en een reactie achterlaten.


Dit kun je doen door onder het bericht op reactie te klikken, of op het envelopje te klikken.


Creatieve groet en wie weet tot ziens!!!


Noriko



18 februari, 2017

Workshop


Lieve allemaal
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Vrijdagochtend was het een gezellige boel
tijdens de workshop.
Er was een surprise workshop waarvan ik 
de dagen ervoor al wat sneaks liet zien op Facebook. 


Half 10 stond de koffie klaar.
Na even wat babbelen zijn we gestart.
Enige uitleg was nodig bij dit projectje.
Dus zijn we stapsgewijs deze harmonica kaart gaan maken.


Ik had dit model al vele malen voorbij zien komen,
en hij is erg leuk om te maken.
Je kunt er vele kanten mee op.
Ik heb gekozen voor lekkere lichte fleurige tintjes.
En nieuwe mallen van Marianne Design.


Het mooie Carpe Diem papier van Joy! paste er dan ook perfect bij.


Dit is het aanzicht van bovenaf!


En dan het binnen gedeelte waar de naam harmonica opslaat.


De plaatjes zijn van de mooie Mattie serie
van Marianne Design!


Met de leuke stempelset van Joy is de teskt 
Hoera van Harte gestempeld.


En tot slot even een leuke fotocollage van het geheel.

Ik vond het een hele gezellige ochtend.
Volgende week gaat de webwinkel online en daar 
zal ook het workshop aanbod op komen te staan!


4 opmerkingen:

Ghea zei

Wat een beeldschoon kaartje Noriko
Groetjes Ghea

Doris knippenenplakken zei

Wat een prachtige harmonica kaart Noriko !
Gezellig zo samen knutselen ...
Groetjes Doris

Laura zei

Het was een hele gezellige ochtend met als resultaat een prachtige Noriko-kaart. Voor herhaling vatbaar...
Groetjes Laura.

Marijke van Ooijen zei

Wat een geweldige kaart om te maken,
en zeker zo gezellig in een groep!
Ik hoop dat iedereen met een beeldschone
kaart naar huis is gegaan..

Groetjes,
Marijke