Hallo,


Ik zal mij even voorstellen.


Ik ben Noriko van Ommeren - van der Veen.


Ik maak al de nodige jaren kaartjes en gebruik hiervoor verschillende technieken.


Door de vele reactie's op mijn kaarten ben ik op het idee gekomen om een weblog te starten.


Ik zou het leuk vinden als jullie regelmatig langs komen op mijn blog, en een reactie achterlaten.


Dit kun je doen door onder het bericht op reactie te klikken, of op het envelopje te klikken.


Creatieve groet en wie weet tot ziens!!!


Noriko



24 januari, 2017

Workshop Easelkaart


Lieve allemaal
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Weten jullie het nog.......
Deze foto was het begin van de 
voorbereidingen van de workshop.
Die was vandaag en volgende week!


Met het mooie papier en de vlinder van 
Dutch Doobadoo maakte ik deze
easelkaart!


Een kaart met veel details.
Dus laten we zeggen en echte 
Norikokaart!


De mooie vlinders van Joy
combineren geweldig met elkaar.


En hier een foto van de zijkant.
Hier is ook te zien dat niet alle 
delen van de vlinders op elkaar geplakt zitten.


Ik heb alleen het midden gedeelte
van de vlinder vast geplakt.
Zo blijven de vleugels los en geeft
het je creatie meer dimensie.


Hier nog even een foto van de andere kant genomen.




De mooie grote rolroos is er 1 van spelbinder.
En in combinatie met die van 
Die-Namics en Joy vormt het weer
een mooie geheel.


Lijkt het je leuk om deze easelkaart te komen maken, 
kun je je opgeven via de mail.
Er is voor dinsdag 31 januari nog plaats.
Voor info 



2 opmerkingen:

Erica ♥ zei


Echt een schitterende kaart,
gaaf model zo met de vlinder ☺
Gezellige en fijne (knutsel) dagen
Liefs van Erica
{Heidebloempjuh}
{DT De Egel-10x10}

Marijke van Ooijen zei

Hay Noriko,

Wat maak je een mooie kaarten!
Erg mooi zowel van materialen als
van uitvoering...
Vind deze kaart erg bijzonder met
die mooie vlinder en al die lieflijke
details...

Natuurlijk ben ik volger van je blog
geworden...

Hartelijke groet,
Marijke