Hallo,


Ik zal mij even voorstellen.


Ik ben Noriko van Ommeren - van der Veen.


Ik maak al de nodige jaren kaartjes en gebruik hiervoor verschillende technieken.


Door de vele reactie's op mijn kaarten ben ik op het idee gekomen om een weblog te starten.


Ik zou het leuk vinden als jullie regelmatig langs komen op mijn blog, en een reactie achterlaten.


Dit kun je doen door onder het bericht op reactie te klikken, of op het envelopje te klikken.


Creatieve groet en wie weet tot ziens!!!


Noriko



06 oktober, 2016

Taart met een vraag


Lieve allemaal
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Deze kaart/creatie is al van even geleden,
maar zag dat ik hem nog niet gepost had.

Het is een creatie die ik gemaakt heb voor.
Han zijn 50ste verjaardag.
Niets leuker om dan een creatie te maken met de 
taart mal van Dutch Doobadoo.

Ik heb me weer lekker uitgeleefd met diverse mallen.


Ik heb van Mica een soort taart coupe over het geheel gemaakt.
Het leuke hiervan is dat je daar ook nog weer 
dingen op kunt plakken.
Ik heb dit met de vlinders en het witte kant met strik gedaan.


Aan de bovenzijde de ballonnen mal van 
Joy welke uitgestanst is uit wit glitter papier.
De ballonnen zitten vast met de strik mal van 
Marianne Design welke met een ster brad vastzit.
De taart is gemaakt van wit en kraft cardstock.
De slagroom randen zijn gemaakt met een hele oude papierlijn
van Magnolia.
Maar deze kleurtjes passen mooi in ons interieur.


Hier aan de zijkant te zien dat de coupe dubbelzijdig is.
En echt over het geheel staat.
Op de poot van de taart blijft deze dan klemmen op de standaard die aan 
de achterzijde van de taart zit.
Deze heb ik gemaakt met een stans van Tim Holtz.
Zo heeft het geheel meer steun.



En nog even een paar kleine detail foto's.


De dag is alweer even geleden.
Maar die bewuste nacht om 0:00 kreeg hij de kaart met boodschap.
Ik heb er een doosje op gemaakt met een stans van 
Little B
Hierin zat een zakje met letters gemaakt met de 
Marianne Design stans welke een boodschap vormde.


Midden in de nacht was het puzzelen geblazen.
Het duurde even maar uit eindelijk had hij de vraag goed en 
zij volmondig JA!!!

Inmiddels ben ik druk met nieuwe kaarten en creaties bezig,
dus ik zeg tot de volgende post.

Lieve groetjes Noriko


3 opmerkingen:

Aukje zei

Wat een prachtige creatie!
Groetjes Aukje

Doris knippenenplakken zei

Hoi Noriko,
Wat een mooi kunstwerkje !
Heel mooie taart prachtig geheel .
Groetjes Doris

Margo zei

Wat een prachtige typische Noriko-creatie ! Ik kan hier zo van genieten ! Je maakt steeds echte kunstwerkjes !
Als ik het goed begrijp mag je dan ook nog een keertje feliciteren ... Geniet ervan !
Groetjes
Margo