Hallo,


Ik zal mij even voorstellen.


Ik ben Noriko van Ommeren - van der Veen.


Ik maak al de nodige jaren kaartjes en gebruik hiervoor verschillende technieken.


Door de vele reactie's op mijn kaarten ben ik op het idee gekomen om een weblog te starten.


Ik zou het leuk vinden als jullie regelmatig langs komen op mijn blog, en een reactie achterlaten.


Dit kun je doen door onder het bericht op reactie te klikken, of op het envelopje te klikken.


Creatieve groet en wie weet tot ziens!!!


Noriko



27 oktober, 2016

Babysetje

Lieve allemaal
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Vandaag de luier die bij de babyfles past.
Het is een bestelling van 2 geboorte creaties.
En zeg nu zelf, niets is leuker om deze
creaties te maken met de baby mallen van 
Dutch Doobadoo.


Ook voor deze creatie heb ik gekozen voor de mooie
papierlijn van Maja Design
"Vintage Baby"
Zo is het kaartensetje een mooi geheel.


Dit keer heb ik in de luier een label gemaakt.
Deze komt van een scrapvel van Maja Design.
Ik heb het verwerkt op iets groter linnen cardstock.
Aan de bovenzijde zit de mal van Magnolia.
Met hierop de schattige babyvoetjes van 
Marianne Design.




Hier even wat detail foto's.
Voor vragen over creaties, pakketjes of workshops 
kun je me altijd mailen.


Tot slot nog even de foto met de babyfles uit de vorige post.
Dit is het setje geworden.
Ik hoop dat jullie het weer een leuke post vonden en 
hoop jullie de volgende keer weer te mogen 
begroeten op mijn blog.

Lieve groetjes Noriko


Geen opmerkingen: