Hallo,


Ik zal mij even voorstellen.


Ik ben Noriko van Ommeren - van der Veen.


Ik maak al de nodige jaren kaartjes en gebruik hiervoor verschillende technieken.


Door de vele reactie's op mijn kaarten ben ik op het idee gekomen om een weblog te starten.


Ik zou het leuk vinden als jullie regelmatig langs komen op mijn blog, en een reactie achterlaten.


Dit kun je doen door onder het bericht op reactie te klikken, of op het envelopje te klikken.


Creatieve groet en wie weet tot ziens!!!


Noriko



26 juni, 2014

DT Kimya post


Lieve allemaal
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hier voor de eerste keer van mijn hand een creatie 
voor het blog als DT lid.
Super gaaf dat mij deze kans is gegeven.
Ik heb er dan ook reuze zin in om mijn steentje bij te mogen
 dragen aan dit te gekke blog.

Bij het ontvangen van mijn mooie DT pakket,
 heb ik eerst eens even rustig mijn gedachten laten gaan 
over wat er allemaal mogelijk is met de
 te gek gave spulletjes van Kimya.
Als eerste viel mijn keuze op dit leuke zakje.
Daar kun je er niet genoeg van maken en op voorraad hebben.


Ik heb het bewerkt met de mooie zomerse vlinder lijn
 van Bo-Bunny.
De geweldige stans die net nieuw in mijn bezit is, 
is van Sizzix.
Het is de snoeppot.
Ik heb deze gestanst uit verschillende soorten papier
 en zo opgebouwd tot dit geheel.
Verder aangevuld met verschillende soorten kant en band.
En tot slot een mooie bloemtoef om het geheel af te werken.


De labels die op de post verwerkt zijn komen evenals
 het zakje uit de webwinkel van


En tot slot nog even het plaatje van de mooie bloemtoef.
Ik vond het super leuk om dit project voor het 
Kimya blog te maken en hoop jullie op deze manier 
weer wat ideetjes aan de hand gedaan
te hebben om zakjes te bewerken.

Gebruikte materialen uit de webwinkel van Kimya



Lieve groetjes Noriko


10 opmerkingen:

Neline zei

Prachtig opgepimpt Noriko! Genoeg moois op te zien,
groetjes
Neline

corryskaart zei

hoi noriko
wat een geweldige creatie zo mooi gemaakt petje-af hoor!! want ik zit te genieten van je werk
groetjes corry

Lenie Hempen zei

Het is weer een kunstwerkje Zus.
Echt schitterend mooi.

Gr Leen

Unknown zei

Wat een mooie creatie die wilt iedereen wel krijgen!

Laura zei

Tis toch weer een plaatje geworden Noriko, heel mooi..
lieve groetjes van Laura.

Unknown zei

Hallo Noriko,

Wat heb je weer een mooie creatie gemaakt,prachtige kleuren combi,
een heel goed en creatief weekend gewenst,

Annie.

Sylvia zei

Wauw!!! Super mooi gemaakt.

Groetjes Sylvia

Pet73 zei

This is very, very pretty!

emsiescreaties zei

Mooie kleuren, en een super creatie!

emsiescreaties zei

Mooie kleuren, en een super creatie!