Hallo,


Ik zal mij even voorstellen.


Ik ben Noriko van Ommeren - van der Veen.


Ik maak al de nodige jaren kaartjes en gebruik hiervoor verschillende technieken.


Door de vele reactie's op mijn kaarten ben ik op het idee gekomen om een weblog te starten.


Ik zou het leuk vinden als jullie regelmatig langs komen op mijn blog, en een reactie achterlaten.


Dit kun je doen door onder het bericht op reactie te klikken, of op het envelopje te klikken.


Creatieve groet en wie weet tot ziens!!!


Noriko



22 juni, 2014

Let's get Bizzee hanger voor een baby meisje


Lieve allemaal
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Voor vandaag wil ik jullie deze leuke baby hanger laten zien.
Ik heb hem gemaakt met 1 gedeelte van het drieluikje van Let's get Bizzee.
Ik had er al 2 gebruikt en deze bleef eenzaam achter.


Al snel wist ik dat ik er een hangend geheel mee wilde maken.
Het kant heb ik aan de achterkant op het luikje bevestigd en hierop de babysokjes vast gemaakt.
Aan de onderkant hangt een leuke witte rammelaar met een strik en parelketting.


Ik heb verschillende Noor stansjes in combinatie met de 
stansjes van Marianne Design gebruikt.
Het papier is van verschillende oudere lijnen van Magnolia.


Het afdrukje is van Wee Stamps.


En kijk nu eens hoe mooi deze lagen kant,
 parelketting en rozenband 
het op elkaar doen.
Zelf heb ik nog de kleine strikjes er tussen gemaakt.


En tot slot nog even een close - up van de 
sokken van Marianne Design 
met de konijntjes, welke zijn gemaakt
met stansjes van Memorybox.

Ik vond het weer een super leuk project om te maken.
En hoop jullie weer op een idee gebracht te hebben 
hoe je ook een drieluikje 
op een andere manier kunt bewerken.

Lieve groetjes Noriko

6 opmerkingen:

Unknown zei

Hallo Noriko,

Wat een schattige baby hanger heb je weer bedacht,beeldschoon.

Groetjes van,

Annie.

Creation by Heart zei

Lieve Noriko,
Het is al weer enige tijd geleden dat ik een reactie plaatste op jouw blog. Leuk dat je nu in het team van kaarten maken met Tiets bent opgenomen. Je groeit nog steeds in je creativiteit, prachtig om te zien. Ook deze hanger is een typisch Noriko creatie met veel details. Lieve groeten, Henny B:)

Lenie Hempen zei

Wat weer een pracht Zus.
Een schattig mooie Baby hanger heb Je er van gemaakt.
Echt een schitterende creatie.

Gr Leen.

Anoniem zei

Jeetje, wat heb je dat weer mooi gemaakt Noriko!
Liefs, San

Laura zei

Wat een beauty weer Noriko, heel lief..
groetjes Laura.

corryskaart zei

Hoi noriko
Wat een geweldig mooie hanger zoveel te zien en geweldig om op een babykamer te hangen!!!!!
Groetjes corry