Hallo,


Ik zal mij even voorstellen.


Ik ben Noriko van Ommeren - van der Veen.


Ik maak al de nodige jaren kaartjes en gebruik hiervoor verschillende technieken.


Door de vele reactie's op mijn kaarten ben ik op het idee gekomen om een weblog te starten.


Ik zou het leuk vinden als jullie regelmatig langs komen op mijn blog, en een reactie achterlaten.


Dit kun je doen door onder het bericht op reactie te klikken, of op het envelopje te klikken.


Creatieve groet en wie weet tot ziens!!!


Noriko



08 juni, 2014

Hobbelen bij Doe@ding


Lieve allemaal,
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Gister heb ik weer genoten van een Cropdag bij Doe@ding.
Altijd super gezellig met zijn alle aan de crop en genieten
van de geweldige verzorging van het 
Doe@ding team.
Dus als eerste mijn dank naar 
Marlous en haar Team!


Dit hobbelpaard heb ik gister tijden de crop gemaakt.
weer als mal gebruikt.
Mijn paard is gemaakt van licht Kraft papier.
Hiervoor moet je wel het hobbel gedeelte verstevigen met
een paar extra lagen Kraft!
Het designpapier is van Magnolia.


Het plaatje is van Whimsey!


Het ornament waar dit schattige plaatje inzit
 is er één van Sizzix ( Framelits)


Wil je dit paard in het echt zien hobbelen en
ben je in de buurt van Doe@ding neem dan even een kijkje in de winkel.



Lieve groetjes Noriko

12 opmerkingen:

Lenie Hempen zei

Wat weer een prachtig mooie creatie Zus.
Echt weer schitterend gedaan.
Weer een genot om naar te kijken.
Heb verder fijne pinksterdagen.

Gr Leen

corryskaart zei

oh wat een geweldig leuk en mooi hobbelpaard en menig hobbyist zal zijn ogen uitkijken als ze bij doeading zijn:-))
groetjes corry

Laura zei

Wat een scheetje Noriko, heel lief..
lieve groetjes Laura.

Nicole zei

Ooooohhhh Noriko wat een schattige creatie. Supers hoor!! Leuke en mooie details heb je gebruikt en het plaatje........cute!!!
Liefs, Nicole

Ans S. zei

Wat een schattige creatie, super leuk gemaakt.

Groetjes Ans

Ju@nita zei

Wat een schatje Noriko super leuk en heel apart.

lieve groetjes Nit@

Ju@nita zei

Wat een schatje Noriko super leuk en heel apart.

lieve groetjes Nit@

Marlies zei

Een super mooie hobbelpaard! Prachtige gemaakt, heel lief en schattig. groetjes, Marlies

Neline zei

Wat je heb dat geweldig mooi gemaakt! Roze in combi met kraft is ook een erg leuke combinatie.
Supers hoor!
groetjes
Neline

Original handmade by Janneke zei

Hoi Noriko,
Wat heb je een leuk blog,helemaal mijn style.
Ik ben gelijk volger van je geworden. Dit hobbelpaardje heb je echt super aangekleed!

Groetjes Janneke

Hanny zei

OO Wat is dit lief!!! Erg mooi gemaakt, prachtig hobbelpaard!
Fijne dag, liefs Hanny♥,
http://tierelantijntjes.blogspot.nl

Pet73 zei

OMG, this is fabulous! Love it!