Hallo,


Ik zal mij even voorstellen.


Ik ben Noriko van Ommeren - van der Veen.


Ik maak al de nodige jaren kaartjes en gebruik hiervoor verschillende technieken.


Door de vele reactie's op mijn kaarten ben ik op het idee gekomen om een weblog te starten.


Ik zou het leuk vinden als jullie regelmatig langs komen op mijn blog, en een reactie achterlaten.


Dit kun je doen door onder het bericht op reactie te klikken, of op het envelopje te klikken.


Creatieve groet en wie weet tot ziens!!!


Noriko



01 juni, 2014

SUPER GAAF NIEUWS!!!!!!!!!


Lieve allemaal
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Tja deze titel verdient wel allemaal hoofdletters!!!!!
Ik heb namelijk zo geweldig gaaf nieuws om met jullie te delen.

Vrijdag was ik met Tiets naar 't Scrap Ateljeetje van Elly van Trappen in Anna Paulowna.
Zo gezellig, eerst even bij Tiets aan de koffie en toen in de auto op pad naar Elly!
Na wat over en weer praten in de auto over onze oooooh zo leuke hobby en de bijbehorende 
zaken als blogs, clubs en DT teams kwam daar de vraag van Tiets.
Ik ben al lid van haar Club Kaarten maken met Tiets maar nu vroeg ze mij of ik haar team
wilde komen versterken als Beheerder.
Super gaaf vind ik dit.
En hoefde dan ook niet lang na te denken of ik dit wel wilde doen.


Maar alsof het allemaal nog niet genoeg was dit weekend.
Zaterdag ochtend kreeg ik nog een berichtje van Tiets!
Zij had Femke gesproken van Kimya verpakkingen.
En ze waren nog op zoek naar een DT lid.
En geloof het of niet ook hier kwam de vraag vandaan of ik in dit team plaats wilde nemen.
Jullie zullen begrijpen mijn weekend kon niet meer stuk.
Ik ben nog een beetje hyper van alle ontwikkelingen.
Zo super gaaf allemaal dat dit zomaar op je pad komt.


Tiets ik wil jou dan ook bedanken voor deze geweldige kansen.
Ik ga heel erg mijn best doen.
En heb er heel veel zin om met beide teams aan de slag te gaan!



Lieve groetjes Noriko

10 opmerkingen:

Anoniem zei

hoi Noriko

wat super gaaf voor je
precies iets voor jou precies wat je graag wil
veel succes Hannie

Jacqueline (Sjakkie) zei

Gefeliciteerd Noriko, heel veel succes, maar dat gaat vast wel lukken!
Groetjes van Jacqueline

Anja Zom zei

Leuk hoor Noriko gefeliciteerd en veel succes met je nieuwe "baan" .
Groetjes van Anja

Geralien Hoftijzer zei

Wauw Noriko wat leuk!! Veel succes er mee!!
Groetjes Geralien

bolletjelucky.blogspot.com zei

Nu snap ik alle hoofdletters...van harte gefeliciteerd Noriko, lieve groetjes Miranda

Anoniem zei

Wat super gaaf voor je Noriko.Wens je heel veel succes maar dat zal wel lukken met jou creativiteit.Ik kan goed begrijpen dat ze jou hebben gevraagd,je maakt altijd super gave creaties.groetjes Jannie

Lenie Hempen zei

Hoi Zus,ook Ik wil Je feliciteren met Je nieuwe baan.
Veel succes gewenst.
Hoewel Ik Je dat eigelijk niet hoef te wensen,want het lukt Jou toch wel.

Gr Leen

jolanda zei

gefeliciteerd

Meggi Bischoff zei

wow,wow, wow. was für eine tolle karte bzw. kreation. klasse.

glg meggi

Laura zei

Wat goed Noriko, gefeliciteerd met deze 2 leuke uitdagingen. Waar je de tijd vandaan haalt is me een raadsel, maar ik weet dat je het heerlijk vindt..
lieve groetjes van Laura.