Hallo,


Ik zal mij even voorstellen.


Ik ben Noriko van Ommeren - van der Veen.


Ik maak al de nodige jaren kaartjes en gebruik hiervoor verschillende technieken.


Door de vele reactie's op mijn kaarten ben ik op het idee gekomen om een weblog te starten.


Ik zou het leuk vinden als jullie regelmatig langs komen op mijn blog, en een reactie achterlaten.


Dit kun je doen door onder het bericht op reactie te klikken, of op het envelopje te klikken.


Creatieve groet en wie weet tot ziens!!!


Noriko



22 mei, 2012

Ook zin in een lekker koppie?????

Lieve allemaal
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Dit kaartje heb vorige week al afgemaakt, maar nog niet geplaatst.
De basis kaart is gemaakt van linnen cardstock van 15 bij 30.
Het Dp is van Magnolia.


De theepot is gemaakt met een flexie mal van Joy.
Dit is een mal op A4 formaat.
Het is geen stans mal maar kan wel door de machine je moet hem alleen even met de hand uitknippen.



De theepot is op de foto hierboven goed te zien.
Het theezakje heb ik van Marjon gekregen en komt uit Frankrijk.
Ik heb er een label overheen gemaakt met de Doohicikey van Magnolia.


De roos is een stempel van La Blanche en is gestempeld met Stazon inkt.


Deze mooie hart stans had ik gebruikt bij een workshop bij Doe@ding en vond hem zo mooi dat ik hem niet kon laten liggen.


De mooie takjes zijn van Unique en heeft Doe@ding ook in haar assortiment opgenomen.
En wat werken deze toch leuk.
De tekst op het label is ook van Unique.


Op dit moment ligt er al geruime tijd een kaart half af op mijn werktafel maar door privé omstandigheden kom ik er niet aan toe hem af te maken.
Soms lopen dingen anders dan gepland.


Lieve groetjes Noriko

23 opmerkingen:

Jolanda zei

Geweldige creatie Noriko:0) er is zoveel moois te zien!!
grtz Jolanda

corryskaart zei

hoi noriko
een pracht werkstuk en met al die mooie details een reis door hobbyland:-))
groetjes van corry

Thea zei

Schitterende Noriko en heel veel leuke details! Hier ben je wel even mee bezig geweest.
Rustig aan hoor, de kaartjes blijven wel. Hier liggen ook halfafgemaakte creaties, of ze staan me niet aan op het laatst en hup...... de prullenbak in.

Liefs Thea

Anoniem zei

Wat een leuke kaart met mooie details.
Liefs, Myriam

Nicole zei

Wat een genot om naar te kijken. Wat maak jij toch schitterende creaties. Die Happy Birthday tekst van hout zo te zien,vind ik helemaal geweldig net als al die andere prachtige embellies en papier. Liefs, Nicole

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Prachtig weer Noriko en zoveel mooie details weer te bekijken. Geweldig mooi.
groetjes Marja

arjette zei

WAt mooi weer zeg!! Die 'happy birthday' van hout (denk ik tenminste) vind ik zooo mooi!!

gr. arjette.

Astrid zei

Wowww .... wat een schitterende kaart Noriko, prachtige details, echt een bjoetie !!

liefs Astrid

Danoesja zei

Hoi Noriko

Wat een prachtige creatie weer Noriko, er is weer zoveel mooi's op te zien, die rozenstempel van La Blanche vind ik erg mooi.

Lieve groetjes
Danoesja

Annemieke zei

Hoi Noriko,
Wat een lieve kaart, mooie kleurtjes, gewoon een gezellige kaart.
groetjes Annemieke

Lenie Hempen zei

Hoi Mijn Zus
Wat heb Je er weer wat moois van gemaakt.
Ook deze kaart is weer een lust voor het oog.
Ook heel mooi van kleur.
Echt schitterend.

Gr Leen

Willy's creations zei

Schitterende kaart heb je gemaakt.

Groetjes,Willy

Ursula Alice Stegmann zei

Hallo Noriko, eine herrliche Karte, das richtige für die allerbeste Freundin. So viele geschnittene und gestanzte Teile, da hast Du aber viel gearbeitet!! Liebe Grüsse, Ulla

Jacqueline (Sjakkie) zei

Wat een super mooi kaartje, ik heb echt van je foto's genoten!
Groetjes van Jacqueline

Liefs Ineke zei

Hoi Noriko dat heb je weer schitterend gedaan. Mooie mallen he? Ik blijf er ook weg van.

Heel veel liefs van Ineke

Anneke klerks zei

wat een mooie, kleurtjes zijn prachtig bij elkaar, heel mooi geheel
liefs anneke

Corine van der Zee zei

Wat een geweldig leuke kaart Noriko, ook de mal van Joycrafts, supers!!! Lieve kleurtjes, maar dat kun je wel aan jou overlaten ,alles ziet er weer top uit!

Liefs Corine

Sylvia zei

Weer een pracht van een kaart Noriko!! Heb ook nog even je vorige kaarten bestudeerd(had nl nog niet gereageerd)maar die zijn ook geweldig mooi geworden.
Groetjes Sylvia

Kizzy zei

Wat een prachtige kaart weer Noriko, er is weer zoveel moois op te zien, prachtige kleurtjes en geweldig mooie details!!
Liefs Kizzy

Annika zei

Prachtige kaart zeg! Heel erg mooie details in verwerkt. Ziet er helemaal top uit! Geniet nog van het mooie weer!

Annika

Annika zei

Prachtige kaart zeg! Heel erg mooie details in verwerkt. Ziet er helemaal top uit! Geniet nog van het mooie weer!

Annika

Riet zei

SCHITTERENDDDD Noriko,prachtige mallen gebruikt,zo mooi papier en details.
Echt super complimenten meis.

Liefs Riet.

KarinsArtScrap zei

ooooo wow wat een super kaart noriko.
super leuk met die theepot erop.
heel erg mooi gedaan weer.

groetjes karin