Hallo,


Ik zal mij even voorstellen.


Ik ben Noriko van Ommeren - van der Veen.


Ik maak al de nodige jaren kaartjes en gebruik hiervoor verschillende technieken.


Door de vele reactie's op mijn kaarten ben ik op het idee gekomen om een weblog te starten.


Ik zou het leuk vinden als jullie regelmatig langs komen op mijn blog, en een reactie achterlaten.


Dit kun je doen door onder het bericht op reactie te klikken, of op het envelopje te klikken.


Creatieve groet en wie weet tot ziens!!!


Noriko



19 november, 2011

"Christmas Tag in bruin rood"


Lieve mensen
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Woensdag was ik al aan deze tag begonnen.
Maar op de één of andere manier was het het toch niet.
Gister toch maar weer verder gegaan, en dit is hem dan geworden.


Ik had nog wat strookje papier over uit het mooie Maja blokje.
Uit eindelijk heb ik deze tag ervan gemaakt.


Alle randen van het papier zijn geschurt en bewerkt met een inktpad.
Sommige deeltjes heb ik opgerold.


De Hedera blaadjes zijn geponst.
De ster is bewerkt met een embosmal.


Deze kaart is gemaakt met basis cardstock om de Tag mee te maken, afval papier, touw, rozen kant van Marianne Design en de pearl maker.

 Uit eindelijk ben ik toch wel tevreden.

Voor iedereen een hele fijne dag gewenst, en tot de volgende keer.

Lieve groetjes Noriko




22 opmerkingen:

Irene zei

Het zou wel gek zijn als je NIET tevreden was Noriko, hij is echt mooi!! Die ster, dat hederablad en de rolletjes vind ik helemaal prachtig!

Fijn weekend, Irene

Unknown zei

Hallo Noriko wat is deze tag mooi en geweldig die kleuren combinatie en er is veel op te zien. Dus Super gewoon.

Groetjes Scrapfanaat Peter

Riet zei

Ohhh wowww wat een schitterende tag,mooi is dat papier toch.

Liefs Riet.

Unknown zei

Hoi hoi,

Gelukkig het is je toch gelukt om de kaart af te maken, je zat woensdag zo te stoeien met deze kaart.

Hij is prachtig mooi geworden.

Liefs Marjon

Unknown zei

wowwwwwwwwwwwww wat is die mooi Noriko ga er ook maar aan beginnen vind ze zo leuk

Liefs Nellie

liesbeth zei

Hoi Noriko,

Hij is helemaal superleuk geworden.
Zo zie je maar de aanhouder wint.
Nog gefeliciteerd met je mamsje en
hoop dat het een leuke dag voor haar
is geweest.
Ik ga toch ook deze kaart nog eens maken.

gr Liesbeth

KarinsArtScrap zei

schitterende aparte tag noriko, weer mooi gemaakt.

groetjes karin

Corine van der Zee zei

Schitterende tag Noriko, mooie kleurencombi! En wat een super leuke details, kom ogen te kort!

Liefs en fijn weekend,

Corine

Corrie zei

wauwwww Noriko
wat een prachtige Tag. geweldig hoe je hem bewerkt hebt... erg leuk gedaan!
Groetjes Corrie

Lenie Hempen zei

Hoi Zus

Dat heb je weer super mooi gemaakt.
Echt weer ala Noriko creatie.
Ook een hele mooie kleuren combinatie.
Heb een fijn weekend.


Gr Leen

Marjan zei

Mooie combinatie van verschillende kleuren en embellishments, ziet er prachtig uit!

Fijn weekend, Marjan

Tinie zei

Super!!! Wel heel herkenbaar dat je er even nu uit kwam, maar het resultaat is helemaal geweldig!!!

Groetjes Tinie

arjette zei

Ooohhh die is mooi geworden zeg, prachtig!!!!
Fijn weekend!

gr. arjette.

Martha zei

Super mooi weer Noriko!! Vol met mooie details :-)
Groetjes en fijn weekend,
Martha

corryskaart zei

hoi noriko
ondanks dat je aan het twijfelen was heb je er toch weer een prachtexemplaar van gemaakt!!
gr corry

JOKE zei

Wat een prachtige kleurencombinatie dat bruin/rood...schitterende tag!!!
Liefs Joke

Marianne Reijgersberg zei

Oh wat een mooie Tag. Wij zien niet dat je hier zo mee geworsteld hebt. Ik vind het een mooie kleurencombinatie en dat omgekrulde is een superidee.
Groetjes Marianne

Loes Oorschot zei

Prachtige tag! Er valt zo lekker veel op te zien en alles past erg mooi bij elkaar.
Het koffertje voor je moerder is ook superleuk! Nog van harte gefeliciteerd!!

Groetjes, Loes

Margo zei

Wat een prachtige tag Noriko !
Heel mooi ook met dat opgerolde papier !
Liefs
Margo

Pet73 zei

What a wonderful tag! Love your choice of colours! Very pretty!

Janny zei

Ik had er al weer een paar gemist (zoals gewoonlijk)maar wat ben je weer bezig geweest, het een nog mooier dan het ander, maar wat ik echt schitterend vind zijn de kaarten van Marinko, zul je hem dat ook zeggen, liefs Janny

Martha zei

Hoi hoi Noriko,
deze had ik gemist...
maar wat een mooie tag heb je gemaakt!
mooie kleuren bij elkaar!
Groetjes van Daatje