Hallo,


Ik zal mij even voorstellen.


Ik ben Noriko van Ommeren - van der Veen.


Ik maak al de nodige jaren kaartjes en gebruik hiervoor verschillende technieken.


Door de vele reactie's op mijn kaarten ben ik op het idee gekomen om een weblog te starten.


Ik zou het leuk vinden als jullie regelmatig langs komen op mijn blog, en een reactie achterlaten.


Dit kun je doen door onder het bericht op reactie te klikken, of op het envelopje te klikken.


Creatieve groet en wie weet tot ziens!!!


Noriko



30 november, 2011

"Kerstevent met veel foto's"



Lieve bloggers
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Vanavond veel foto's!
Het zijn foto's van de creaties die wij zaterdag op het kerstevent bij Marjon hebben gemaakt.
Marjon van www.marjonskaarten.blogspot.com had dit event georganiseerd.
We zijn gestart om 10.00 uur en waren om 16.00 klaar.


Op de foto hierboven zie je alle creaties die we hebben gemaakt.
Alles was keurig verzorgd.
Tussen de middag mochten we genieten van een heerlijk lunch.



De foto's hierboven laten het kaartje met Magnoliaatje zien.
De kaart is gemaakt met de XL spelbinders.Verder wat mooie stansjes gebruikt.
Ik heb het afdrukje gekleurd met copics.


Hierboven een superleuk mandje voor verschillende doeleinden.



Dit is een opgepimpt luciferdoosje.
Super leuk om te maken.
De kerst belletjes zorgen voor een feestelijk accent.



Ook in het nieuwe jaar draait het bij veel mensen om de agenda.
Dus een kaart met jaar kalendertje mocht niet ontbreken


Het doosje hierboven is bestempeld en met embospoeder en de heather bewerkt.


We waren met een klein maar hecht groepje en dat was heel gezellig.
De tijd vloog voorbij.
Marjon alsnog super bedankt voor de gezellige en goed georganiseerde dag!!



Lieve groetjes Noriko


14 opmerkingen:

Lenie Hempen zei

Hoi Mijn Zus

Wat een prachtig mooi werkstukje.
Echt schitterend mooi.
Wat leuk dat Jullie weer een leuke freubel dag hebben gehad.


Gr leen

JOKE zei

Jeetje Noriko...heb je dat allemaal in één dag gemaakt???
Hartstikke knap hoor want het ziet er geweldig mooi uit!!!!
Liefs Joke

Wilma zei

Hoi Noriko,
Dat ziet er allemaal wel heel MOOI uit en dat allemaal gemaakt op 1 dag?
Liefs Wilma

Tinie zei

wat ziet dat er allemaal even mooi en prachtig uit, heerlijk om even te bekijken!!!

Groetjes Tinie

Martha zei

Dat ziet er allemaal erg mooi uit, moet inderdaad een leuke dag geweest zijn!!
Groetjes,
Martha

Unknown zei

Hoi Noriko

Wat een pracht creaties heb je gemaakt en zoveel en ze zijn heel apart stuk voor stuk beatyssssssss

Liefs Nellie

Willy's creations zei

Ziet er allemaal weer schitterend uit..het patroontje van het luciferdoosje ben ik al een een tijdje op zoek....had het model al op een buitenlandse blog gezien..vandaar..dus als je de werkbeschrijving voor mij heb...hihi...ben ik je eeuwig dankbaar...hihi

Groetjes,Willy

Liberta zei

Oh wat ziet dat er leuk uit wat jullie gemaakt hebben. Ik had er graag bij willen zijn maar helaas had mij al opgegeven voor het kerkkoor en je kan niet alles tegelijk.
Meis heel erg mooi gemaakt.

Liefs, Lieb

Riet zei

Ohhh wowwww Noriko,wat heb je schitterende creaties gemaakt.

Liefs Riet.

anneke's creaties zei

geweldig wat schitterend mooi gemaakt allemaal,ja dit ziet er feestelijk uit.

groetjes anneke

Caroline zei

Noriko, wat mooi allemaal, kijk mijn ogen uit ! Wat een leuke dag en zoveel gemaakt en allemaal leuk !!!

Corrie zei

Wauwwww Noriko
wat een prachtige creaties alles ziet er weer TipTop uit!
Groetjes Corrie

arjette zei

Dat ziet er allemaal geweldig leuk uit zeg, mooi hoor!!! Fijn dat jullie zo'n gezellige dag hebben gehad!!

gr. arjette.

corryskaart zei

hoi noriko
wat zullen jullie hebben genoten en dan ook nog van die prachtige dingen gemaakt,helemaal toppy!
gr corry