Hallo,


Ik zal mij even voorstellen.


Ik ben Noriko van Ommeren - van der Veen.


Ik maak al de nodige jaren kaartjes en gebruik hiervoor verschillende technieken.


Door de vele reactie's op mijn kaarten ben ik op het idee gekomen om een weblog te starten.


Ik zou het leuk vinden als jullie regelmatig langs komen op mijn blog, en een reactie achterlaten.


Dit kun je doen door onder het bericht op reactie te klikken, of op het envelopje te klikken.


Creatieve groet en wie weet tot ziens!!!


Noriko



31 juli, 2011

"Verjaardagskaart voor....."


Lieve mensen!!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Deze kaart heb ik gemaakt voor een oudere dame!!
Het is mijn buurvrouw geweest en zit nu in een verzorgingstehuis.
Maar iedere verjaardag krijgt ze van ons een zelf gemaakte kaart.


Voor de kaart en het plaatje heb ik wat fellere kleuren gekozen.
Dit omdat buurvrouw wat slecht ziet.


Het plaatje is een stansvel van Studio Light.
Hierbij zat dit mooie goudkleurige frame.
En dan met een mooie vlinder, strik en passend designpapier heb je een mooie kaart!

Ik ga nog wat bloemen kaarten maken want daar was naar gevraagd in de het winkeltje.

Voor iedereen een fijne zondag gewenst.
Bendankt voor het langskomen en tot een volgende keer!!

Lieve groetjes Noriko




11 opmerkingen:

KarinsArtScrap zei

wat een gave kaart noriko, en wat leuk dat je oude buurvrouw nog steeds een kaart krijgt.
en roosjes doen het altijd.
ik zie net je berichtje omhoog komen, zal eens vlug kijken wat je geschreven hebt.

groetjes karin

arjette zei

Wat lief dat je nog steeds elke keer een kaartje stuurt!!! Dat zal ze vast ontzettend waarderen!! Je kaartje is prachtig!!

gr. arjette

Lenie Hempen zei

Hoi Noriko

Wat een pracht van een kaart.
Dat zal zeker gewardeerd worden.
Hij is practig mooi met roosjes.
En de kleur zo prachtig mooi.
Een fijne zondag verder.


Gr Leen

Irma zei

Mooie kaart heb je weer gemaakt Noriko , ik denk dat de buuf daar heel blij mee was.
Groetjes Irma

marijke zei

dank je wel voor de lieve reacties in mijn blog, ik werd nieuwsgierig dus ben ik bij jou ook eens gaan rond kijken , nou dat is zeker niet verkeerd zeg wat ik hier zie ik ben meteen volger geworden van je hoor

Riet zei

Wat een schitterende kaart Noriko.

Liefs Riet.

Margo zei

Wat een mooie en romantische kaart Noriko !
Liefs
Margo

Liberta zei

Hai,

Wat een mooie lieve kaart.
Hier zal je buurvrouw heel blij mee zijn.
Wat ontzettend lief van je dat je haar nog steeds een kaart stuurt met haar verjaardag.

Liefs, Lieb

Corine van der Zee zei

Mooi kaartje voor je voormalig buurvrouw en wat lief dat je zo trouw bent in het sturen van een kaartje.

Liefs Corine

Anoniem zei

Wow wat een prachtige kaart Norika hier zal je buuf wel heel blij mee zijn

groetjes Jannie.

Janny zei

Via via kwam ik op je blog, wat een vrolijk kaartje is dit, zal je buurvrouw heel blij mee zijn.
gr Janny