Hallo,


Ik zal mij even voorstellen.


Ik ben Noriko van Ommeren - van der Veen.


Ik maak al de nodige jaren kaartjes en gebruik hiervoor verschillende technieken.


Door de vele reactie's op mijn kaarten ben ik op het idee gekomen om een weblog te starten.


Ik zou het leuk vinden als jullie regelmatig langs komen op mijn blog, en een reactie achterlaten.


Dit kun je doen door onder het bericht op reactie te klikken, of op het envelopje te klikken.


Creatieve groet en wie weet tot ziens!!!


Noriko



07 juli, 2011

"Jonge meid"




Goedemorgen lieve bloggers!!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
De nieuwe volgers wil ik weer welkom heten op mijn blog.
En natuurlijk weer bedankt voor alle leuke reacties op mijn vliegtuig kaart!!
Het blijft leuk de reacties te lezen.

Voor vandaag een kaartje gemaakt voor een jonge meid!!


Van deze knipvellen is een hele serie.
Voor zowel jongens als meiden.
De ene helft van het knipvel bestaat uit het 3D plaatje en aan de andere kant zit een bijpassend achtergrondje.
Twee vliegen in één klap zullen we maar zeggen.



Zelf heb ik weer een aantal materialen toegevoegd zoals, bloemen, vlinders, strikjes en lint, bloempailletten.
Ik heb een rand en hoekpons van Martha Stuwart gebruikt.
En de het meisje voorzien van wat glitter!!

Zelf vind ik hem best aardig gelukt, maar ben ook nu weer nieuwsgierig naar jullie mening.
Dus.............
Oja, volgers zijn natuurlijk ook nog steeds van harte welkom.
Dus meld je aan, dat zou ik erg leuk vinden!!

Iedereen nog een hele fijne dag gewenst en tot snel.

Lieve groetjes Noriko




8 opmerkingen:

redscrap zei

wat een vrolijke kaart noriko, wel heel wat anders dan wat we van je gewend zijn maar erg mooi!
groetjes mina

Lenie Hempen zei

Hoi Noriko

Wat een leuke Jonge Meiden kaart.
Echt een heerlijk hupkatootje staat er op.
Hij is echt super leuk gemaakt.
Net wat Mina schrijft het is een heel
andere stijl maar echt heel leuk.

Gr Leen

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Wat een vrolijke leuke en mooie meisjeskaart heb je gemaakt Noriko.
Super.
groetjes Marja

Tinie zei

Wat een heerlijke jonge meiden kaart, prachtig van kleur!!!

Groetjes Tinie

KarinsArtScrap zei

wat een leuk en mooi kaartje noriko.

groetjes karin

Marlies zei

Een hele leuke en vrolijke kaart Noriko! Mooie afbeelding!
groetjes, Marlies

Agnes zei

'n Leuke "flitsende" jonge meiden kaart is het geworden!!
Groetjes, Agnes

Yvonne zei

Oh, wat een schitterende kaart zeg, echt hartstikke leuk. Je hebt mooie creaties op je blog staan.
groetjes Yvonne