Hallo,


Ik zal mij even voorstellen.


Ik ben Noriko van Ommeren - van der Veen.


Ik maak al de nodige jaren kaartjes en gebruik hiervoor verschillende technieken.


Door de vele reactie's op mijn kaarten ben ik op het idee gekomen om een weblog te starten.


Ik zou het leuk vinden als jullie regelmatig langs komen op mijn blog, en een reactie achterlaten.


Dit kun je doen door onder het bericht op reactie te klikken, of op het envelopje te klikken.


Creatieve groet en wie weet tot ziens!!!


Noriko



27 juli, 2011

"Kabinet met Marieke"


Lieve mensen!!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Wat een heerlijke dag!!
Vandaag is Marjon van www.marjonskaarten een heerlijk dagje geweest.
Na een lekker bakkie koffie met wat lekkers zijn we in mijn werkkamer aan de gang gegaan.
Marjon had op een workshop een cadeaudoos gemaakt met bijpassende kaart.
Deze vond ik zo leuk en wilde hem ook graag maken.
Daar ben ik mee gestart en moet er nog even de laatste hand aan leggen.

Voor vandaag een kabinet kaart met een plaatje van een knipvel van Marieke.


Ik heb in de voorkant een frame uitgestanst met een nestabilitie.
Het frame heb ik op designpapier aan de binnenkant van de kaart geplakt.
Ik heb twee verschillende plaatjes van het knipvel gebruikt.



De foto hierboven laat zien dat ook de binnenkant bewerkt is.
Om de kaart af te werken heb ik vlinders gestanst, bloemen,
spelden met blaadjes, bloempailletten,  en diverse ponsen en mallen gebruikt.

Zelf vind ik hem best aardig gelukt.
Wat vinden jullie ervan????????????

Ga nu mijn kaart afmaken waar ik vanmorgen mee gestart ben, zodat ik deze binnenkort aan jullie kan laten zien.

Lieve groetjes
Noriko




9 opmerkingen:

Riet zei

Wowww Noriko,Wat is dit een schitterende kaart.

Liefs Riet.

Unknown zei

wat een plaatjeeeeeeeeeeeee Noriko echt schitterend wat leuk dat jullie zo een fijne dag hebben gehad

Liefs Nellie

Lenie Hempen zei

Hoi Noriko

Wat weer een prachtig mooi kaartje.
En wat leuk dat je een hele leuke dag heb gehad.


Gr Leen

KarinsArtScrap zei

ik vind hem super noriko, heel leuk idee met het eruit stanzen.
ook heel mooi bewerkt.

groetjes karin

scrapcreations-judith zei

De kaart is prachtig, mooie kleurcombinatie. Leuk hé lekker samen freubelen. Ben benieuwd naar het resultaat.
Groetjes Judith

Liberta zei

Jeemig wat een geweldige kaart.
Hartstikke mooi gemaakt.

Liefs, Lieb

Margo zei

Wat is die leuk zeg !
Tof met dat raampje erin !
Liefs
Margo

Dora zei

Wat een geweldig mooie kaart en een supermodel!

Pet73 zei

This is gorgeous! Wonderful colour combination and a great sketch! Love the window!