Hallo,


Ik zal mij even voorstellen.


Ik ben Noriko van Ommeren - van der Veen.


Ik maak al de nodige jaren kaartjes en gebruik hiervoor verschillende technieken.


Door de vele reactie's op mijn kaarten ben ik op het idee gekomen om een weblog te starten.


Ik zou het leuk vinden als jullie regelmatig langs komen op mijn blog, en een reactie achterlaten.


Dit kun je doen door onder het bericht op reactie te klikken, of op het envelopje te klikken.


Creatieve groet en wie weet tot ziens!!!


Noriko



13 juli, 2011

"Doosje voor Lia"

  Hallo allemaal!!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Wat een weer vandaag niet, dit noemen ze nou zomer!!
Nou ja het was in ieder geval heerlijk weer om je lekker terug te trekken in je hobbykamer.
Dit doosje heb ik van het weekend al gemaakt.
Dit was een bestelling van tante Alie.
Ze heeft het aan Lia gegeven die zaterdag 60 werd.
Door alle verjaardagen bij mij zelf heb ik het nog niet eerder kunnen plaatsen.
Maar nu dan toch!!


Inmiddels is Lia misschien gewend dat het 5je nu veranderd is in een 6je!!  (hihi)



Het doosje is gemaakt met de grand nestabilitie.
In de binnenkant heb ik op de bodem een tissue gedecoreerd en hierop een bodem van gedroogde rozenblaadjes gestrooid.
Ook zit er een klein envelopje in.
Hier kon de verjaardagsbijdrage in.



Lia is verzot op brocante en nostalgie, hier heb ik het doosje dan ook op aangepast!!
Mooi papier, vlinders, kalendertje, parels, bloemen en transparante letters heb ik gebruikt om het doosje aan te kleden.
Het plaatje is een stansvel, ik dacht van Studio Light!
Voor een vergroting kunnen jullie op de foto klikken.

Ik vond het een heel leuk projectje om te maken!
Maar ben weer erg benieuwd wat jullie ervan vinden!!

Ik ga nog even de laatste hand leggen aan een projectje voor Vogel Jantje ( de man van tante Alie)
Deze is morgen jarig en heeft tropische vogeltjes.
Dus ook hier moet weer iets op maat voor komen!!

Lieve groetjes en tot morgen!!



13 opmerkingen:

Scrappingann zei

Hoi Noriko,

Ik ben jou al eens tegen gekomen op de blog van Scrapfanaat Peter, dat is mijn scrapmaatje.
Ik dacht ik moet dan toch eens gaan kijken, je maakt mooie creaties. Ik ben dan ook volger geworden.
Groetjes van Scrappingann

Marlies zei

Wat een mooie doosje heb je gemaakt! Prachtige details, heel chique! Je kaart voor je schoonvader is ook heel erg mooi!
groetjes, Marlies

Lenie Hempen zei

Hoi Noriko

Wat een prachtig mooi doosje heb je voor Lia gemaakt.
Het is een lieverdje.
En schitterend mooi van kleur.
Echt super mooi gemaakt.

Gr Leny Hempen

Elly zei

Wat een plaatje van een doosje Noriko. Harstikke mooi.

groetjes, Elly

Wilma zei

Hallo zus van Leny.....hallo Noriko,
Allereerst wil ik je nog Van ♥-e Feliciteren met de verjaardagen van je zus Hannie en met je schoonvader. Voor hen heb je overigens ook iets PRACHTIGS gemaakt.
Ten tweede wil ik doorgeven dat ik mijn "zoektocht" naar Leny heb gestaakt ☺☺☺
En last but not least.....dit doosje is GEWELDIG. Je weet alles iedere keer weer zo uitbundig te versieren.....SUPER.
Liefs Wilma

Tinie zei

Wat weer een feestje om je blog te bezoeken, superrr dit doosje, wat een prachtige zachte tinten en super leuke details!!!

Groetjes Tinie

Riet zei

Wat schitterend gemaakt Noriko,lief plaatje,mooi papier en details.

Liefs Riet.

Tini zei

Leuk hoor! Zeker ook leuk om te krijgen.

Gr. Tini

Anoniem zei

Hoi noriko,wat een schitterende doosje heb je weer gemaakt echt geweldig mooi.
Wat heb jij veel verjaardagen zeg en voor iedereen maak je een schitterende creatie.
Echt super gaaf!!

groetjes Jannie

Unknown zei

Zo dat ziet er lekker romantisch uit dit doosje, dat zal wel in de smaak vallen bij Lia denk ik.

Heel mooi gemaakt en wat een leuk idee om er rozenblaadjes in te doen, zo ruikt het ook nog eens lekker.

Groeten Scrapfanaat Peter

Dora zei

Wat een supergeschenk, ow zo mooi!

Adrie zei

Hallo Noriko,wat een prachtig doosje heb je gemaakt.Mooie zachte kleurtjes , en heel veel mooie details. Daar zal ze vast erg blij mee zijn.
groetjes Adrie

Pet73 zei

This is lovely! Wonderful soft colours!