Hallo,


Ik zal mij even voorstellen.


Ik ben Noriko van Ommeren - van der Veen.


Ik maak al de nodige jaren kaartjes en gebruik hiervoor verschillende technieken.


Door de vele reactie's op mijn kaarten ben ik op het idee gekomen om een weblog te starten.


Ik zou het leuk vinden als jullie regelmatig langs komen op mijn blog, en een reactie achterlaten.


Dit kun je doen door onder het bericht op reactie te klikken, of op het envelopje te klikken.


Creatieve groet en wie weet tot ziens!!!


Noriko



15 november, 2016

Workshop Schudbolkaart


Lieve allemaal
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Gister liet ik al even een foto zien 
met allerlei stansjes.
Uiteindelijk is er weer een mooie
schudbolkaart uit gekomen.
Degene die deze workshop komt maken
wilde er graag 1 maken die de hele
winter in de kamer kan blijven staan.
Dat is volgens mij gelukt.
Ik heb verschillende plaatjes waaruit gekozen kan 
worden, maar voor het voorbeeld 
vond ik het konijntje wel schattig.


De basis is gemaakt met de globestans van 
Marianne Design.
Hierop, hiervoor en hierachter zitten 
allerlei soorten stansen geplakt
om uiteindelijk tot deze creatie te komen.


Boven aan staan de herten van Craft Emotions.
Met daaronder verschillende roosjes.
Gemaakt met de rolroos stansjes van 
Noor Design!


Zelf ben ik gek van de Dennenappels van Leane Creatief.
Deze stans bestaat uit 4 delen welke je naar 
eigen idee kunt vormen en in elkaar kunt plakken.
Door middel van kit krijg je een mooie
3D dennenappel.
Zowel op de dennenappel als het huisje de
witte Foam  clay gebruikt.
Blijft super leuk spul om mee te werken.


Hier even een foto vanaf de zijkant.
De bol blijft staan door middel van een standaard.
En deze kan tijdens de workshop naar eigen idee gekozen worden.
Zo kun je de standaard van Tim Holtz gebruiken welke
aan de achterzijde komt.
Of een leuke standaard van Joy of Dutch Doobadoo waar de 
kaart op komt te staan en dus zichtbaar is.


In de schudbol zit eiskristall van Viva.
Super leuk spul om in dit soort creaties te gebruiken.


En met deze bult aan stansjes begon het gister.
Lijkt het je leuk om een workshop te volgen of heb je vragen over
pakketjes die ik maak van de creaties kun je mij mailen.


Lieve groetjes Noriko




1 opmerking:

Doris knippenenplakken zei

Prachtige kaart Noriko !
Gr Doris