Hallo,


Ik zal mij even voorstellen.


Ik ben Noriko van Ommeren - van der Veen.


Ik maak al de nodige jaren kaartjes en gebruik hiervoor verschillende technieken.


Door de vele reactie's op mijn kaarten ben ik op het idee gekomen om een weblog te starten.


Ik zou het leuk vinden als jullie regelmatig langs komen op mijn blog, en een reactie achterlaten.


Dit kun je doen door onder het bericht op reactie te klikken, of op het envelopje te klikken.


Creatieve groet en wie weet tot ziens!!!


Noriko



29 november, 2016

Marianne Design Doosje


Lieve allemaal
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ik heb een leuk cadeaudoosje gemaakt
met de mooie nieuwe mal van 
Marianne Design.
Een geweldige mal om dit soort doosjes 
te maken in verschillende soorten.


Ik heb er een kerstdoosje meegemaakt.
Maar denk ook eens aan bv een kraamdoosje.
Als inhoud schattige kleine babysokjes met
een leuke giftcard.


Bij kerst hoort deze mooie Poinsettia van 
Marianne Design.
Ik heb deze verder aangekleed met wat mooie 
takjes uit Kraft en design papier van 
Studio Light waar overigens ook de mooie
hoekmal van is.


Het randje lijkt net jute maar is toch echt
de onderrand van een scrapvel 
van Studio Light.
Ik begin altijd met deze leuke randen van het
papier af te snijden omdat je deze altijd
leuk kunt verwerken.


Op de bovenzijde zit design papier.
Hiervoor heb ik de binnenkant 
van de mal omtrokken.
De randjes wat ruw gemaakt
 en op het Kraft geplakt.


En 2 roosjes gerold zodat deze mooi
bij de stijl van het geheel passen.

Ik hoop dat jullie het een leuk geheel vinden.

Voor informatie omtrent de gebruikte materialen 
of het bestellen hiervan kun je mij mailen.
Nog even en dan zal de webwinkel van 
start gaan en zal ik een link plaatsen waar er
dan besteld kan worden.


Lieve groetjes Noriko


Geen opmerkingen: