Hallo,


Ik zal mij even voorstellen.


Ik ben Noriko van Ommeren - van der Veen.


Ik maak al de nodige jaren kaartjes en gebruik hiervoor verschillende technieken.


Door de vele reactie's op mijn kaarten ben ik op het idee gekomen om een weblog te starten.


Ik zou het leuk vinden als jullie regelmatig langs komen op mijn blog, en een reactie achterlaten.


Dit kun je doen door onder het bericht op reactie te klikken, of op het envelopje te klikken.


Creatieve groet en wie weet tot ziens!!!


Noriko



07 november, 2016

Kerst

Lieve allemaal
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Vandaag dan de kaart waar op Facebook 
al een sneak van te zien was.

Soms ben ik met werk in uitvoering bezig
voor bijvoorbeeld pakketjes voor de braderie en dan 
 komt er zo weer een andere opdracht/bestelling tussendoor 
die dan toch eerst af moet.
En laat het eindresultaat van de werk in uitvoering 
foto even op zich wachten.

Zo ook met deze kaart in traditioneel kerstrood.


De basis van deze kaart is Linnen wit Cardstock.
De maat is ook iets kleiner namelijk 
13.5 x 13.5
Toch ook best een redelijke maat en doordat
er links en rechts weer iets uitsteekt oogt hij ook weer groter.


Op de foto's hierboven is links de mooie hulst tak 
te zien die je mooi op een hoek kunt verwerken.
Deze is van Studio Light.
Op de boog van Marianne design is op de rechter foto
het schattige strikje te zien.
Zo zie je maar dat je eindeloos stansjes
 met elkaar kunt combineren.


Het mooie hekje is van Marieke en heb ik voorzien van 
foam ball clay en zulks leuk spul om net 
dat extra effect aan je creatie of kaart te geven.

De schattige hertjes zijn van Noor Design!
Net als het mooie frame achter het plaatje.
Het etiket is een sticker welke ik op Kraft hebt geplakt.

Ik hoop dat jullie het weer een leuke kaart vinden.

Ik heb er pakketjes van gemaakt welke ik op de
 braderie van Krommenie en Assendelft bij mij zal hebben.
Mocht je informatie willen omtrent de pakketjes of workshops. 
Of wil je nu al een pakketje bestellen dan kun je mij mailen

info@norikoskaarten.nl



1 opmerking:

Doris knippenenplakken zei

Prachtige kaart Noriko !!
Zoveel mooie details prachtige zo in het craft met rood .
Groetjes Doris