Hallo,


Ik zal mij even voorstellen.


Ik ben Noriko van Ommeren - van der Veen.


Ik maak al de nodige jaren kaartjes en gebruik hiervoor verschillende technieken.


Door de vele reactie's op mijn kaarten ben ik op het idee gekomen om een weblog te starten.


Ik zou het leuk vinden als jullie regelmatig langs komen op mijn blog, en een reactie achterlaten.


Dit kun je doen door onder het bericht op reactie te klikken, of op het envelopje te klikken.


Creatieve groet en wie weet tot ziens!!!


Noriko



17 oktober, 2016

Schilderijtje van Kraft papier


Lieve allemaal
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hier nog een oudere creatie.
Ik kwam erachter dat ik deze niet op mijn blog heb staan.
Ik heb dit lijstje gemaakt en er destijds een workshop
mee gegeven bij Doe@ding in Spijkenisse.
Een heel leuk projectje om te maken.

Ik heb het neutraal gehouden zodat het bijna in ieder 
interieur past.
En anders kun je het zelf met wat kleur door 
bijvoorbeeld wat gekleurd lint of bloemetjes aanpassen.


De tekst komt van internet.


De basis is er een van een boekkaart.
Alleen heb ik er geen omslag om gemaakt.
Maar een standaard achter geplaatst.


Met een aantal mooie stansen van verschillende 
merken is dit het eind resultaat.
De witte roosjes links boven zijn van snel drogende klei.
En zijn zelf gemaakt.

Voor de braderie had ik ook deze zakjes met roosjes gemaakt.
Waar leuke reactie op zijn gekomen.


Op deze foto is goed te zien dat het lijstje van Kraft is gemaakt.
Het zijn 4 zijdes welke in elkaar geplakt zijn.


Aan de voorzijde zit een velletje Mica welke met een 
embosfolder is bewerkt.
Dit maakt het nog meer een "echt" lijstje.


En tot slot nog de schattige roosjes.

Lijkt het je nu leuk om dit projectje te maken.
Dat kan........en wel bij mij in Assendelft.
Voor vragen of info kun je me mailen.



Geen opmerkingen: