Hallo,


Ik zal mij even voorstellen.


Ik ben Noriko van Ommeren - van der Veen.


Ik maak al de nodige jaren kaartjes en gebruik hiervoor verschillende technieken.


Door de vele reactie's op mijn kaarten ben ik op het idee gekomen om een weblog te starten.


Ik zou het leuk vinden als jullie regelmatig langs komen op mijn blog, en een reactie achterlaten.


Dit kun je doen door onder het bericht op reactie te klikken, of op het envelopje te klikken.


Creatieve groet en wie weet tot ziens!!!


Noriko



25 oktober, 2016

Baby Girl

Lieve allemaal
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Eerder gaf ik al een stukje prijs van waar ik mee bezig was.
Ik heb deze babyfles in opdracht gemaakt.
Altijd leuk als je dan weet wat het wordt.
In dit geval weer gekozen voor de mooie papier lijn
van Maja Design "Vintage Baby"


De fles heb ik over genomen op Linnen Cardstock.
Hier op dus verschillende designs van 
Maja Design.


Ook de binnenkant van de fles 
is met deze mooie papierlijn bewerkt.


Het mooie plaatje is er dit keer één van 
Gerda's Hobbyshop.



De mooie letters komen zijn paperboard letters van 
Lomiac.
Verder het lieve konijntje verwerkt van Taylord en 
voorzien van een schattig donsje op kontje.

Vanmorgen een gezellige workshop hier gegeven 
en alvast een nieuwe gepland.
Altijd leuk als mensen enthousiast en tevreden de deur uitgaan.

Ik ga weer verder met nieuwe opdrachten,
en wens iedereen nog een fijne dag.


1 opmerking:

Doris knippenenplakken zei

Hoi Noriko,
Wat een prachtige baby flesje !!
Heel mooie creatie,heel mooi plaatje mooie materialen heb je gebruikt top .
Groetjes Doris