Hallo,


Ik zal mij even voorstellen.


Ik ben Noriko van Ommeren - van der Veen.


Ik maak al de nodige jaren kaartjes en gebruik hiervoor verschillende technieken.


Door de vele reactie's op mijn kaarten ben ik op het idee gekomen om een weblog te starten.


Ik zou het leuk vinden als jullie regelmatig langs komen op mijn blog, en een reactie achterlaten.


Dit kun je doen door onder het bericht op reactie te klikken, of op het envelopje te klikken.


Creatieve groet en wie weet tot ziens!!!


Noriko



10 oktober, 2016

Kerst pakketjes


Lieve allemaal
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Vandaag weer een post van een pakketje.
Ook deze kerstkaart was te zien op de braderie.
En te koop als pakketje.
Mocht je nog interesse hebben in een pakketje
 of andere pakketjes kun je me een mailtje sturen.


De basis kaart is gemaakt van wit fluweel karton.
De maat is 15 x 30 cm
Deze is op de helft dubbelgevouwen, 
en de linkerzijde vouw je nog een keer dubbel voor dit model.


Op de foto hierboven is het te zien.
Het plaatje met de kerstballen op het malletje van Magnolia
steekt deels uit.


De mooie sterrenrand is van Memorybox.


Een foto van bovenaf laat zien dat het geheel gewoon in een
vierkante envelop past.



De sticker is van Kimya en zijn zo 
leuk om op je kaarten of creaties te verwerken.
Het design papier is van Studio Light.
Al met al een kaart in mooie natuurlijke kleuren.


Hier nog even een foto van de pakketjes die er gemaakt zijn.
En zijn er nog enkele.
Voor info of bestellen kun je mailen.


Geen opmerkingen: