Hallo,


Ik zal mij even voorstellen.


Ik ben Noriko van Ommeren - van der Veen.


Ik maak al de nodige jaren kaartjes en gebruik hiervoor verschillende technieken.


Door de vele reactie's op mijn kaarten ben ik op het idee gekomen om een weblog te starten.


Ik zou het leuk vinden als jullie regelmatig langs komen op mijn blog, en een reactie achterlaten.


Dit kun je doen door onder het bericht op reactie te klikken, of op het envelopje te klikken.


Creatieve groet en wie weet tot ziens!!!


Noriko



04 augustus, 2011

"Trouwkaart"


Lieve bloggers
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Deze trouwkaart heb ik als opdracht gemaakt.
Ik heb ervoor gekozen om de kaart wat neutraal te houden, omdat we niet precies weten waar het bruidspaar van houd.


De kaart is een kabinet formaat.
Van de voorkant heb ik een stuk afgesneden en de kaart weer terug gebracht op het kabinet formaat met een transparante sheet.


Zowel in als op de voorkant van de kaart heb ik een soort toefje gemaakt.
Omdat de kaart ingepakt wordt in cellofaan als echt cadeau, kon ik er wel weer een royale bloem opmaken.


De foto's hieronder laten de binnenkant zien.
Voor een vergroting kun je op de foto klikken.

Ik vond het erg leuk om met de sheet deze kaart te maken.
En wil het vaker gaan gebruiken.

Voor iedereen nog een fijne dag gewenst en tot de volgende keer!!

Lieve groetjes Noriko

18 opmerkingen:

Lenie Hempen zei

Hoi Noriko

wat is het weer een prachtig mooi kaartje geworden.
Je heb er weer prachtstuk van gemaakt.
Echt een prachtig mooi geheel,en kleur.


Gr Leen

Liberta zei

Hai Noriko,

Wat een mooie trouwkaart en een goed idee dat met die sheet. Zo kom ik ook aan me ideeën en jij hebt in ieder geval geweldige ideeën.

Liefs, Lieb

Anoniem zei

Hoi Noriko wat een schitterende trouwkaart.
Hier zal men best heel blij mee zijn.
Heel mooi zo met het sheet.
En die bloem is super gaaf.

fijne dag Jannie

KarinsArtScrap zei

het ziet er gaaf uit noriko, ik vind het ook heel leuk met die sheetvel.
prachtige bloemen.

groetjes karin

arjette zei

Wwwowwww wat prachtig zeg!!!!!!!!

gr. arjette.

JOKE zei

Nou...ik begrijp dat je vaker met een sheet wilt werken...geweldig mooi!!!!
Ik ben nu al benieuwd naar de volgende...
Liefs Joke

Yvonne zei

Heel mooie en stijlvolle kaart.

groetjes Yvonne

Janny zei

Wat een schitterende kaart, ik heb even geneusd, wat een mooie dingen heb je weer gemaakt, ik ben niet zo'n trouwe bloghopper hoor, dus vergeef me als ik niet elke dag langskom.
liefs Janny

Loes Oorschot zei

Wat een prachtige kaart heb je gemaakt! Heel mooi van kleur en de grote bloem is schitterend!

Groetjes, Loes

Anoniem zei

Hoi Noriko,

Ze vonden de trouwkaart helemaal superrrrrrrrrrrren vooral de kleine details zoals de trouw datum.
Helemaal te gek.
Groetjes,
Tante Alie

Liefs Ineke zei

Wat heb je dit weer schitterend gemaakt Noriko. Geweldig mooi.

Groetjes van Ineke

Martha zei

Hoi hoi Horiko,
wat een geweldig mooie kaart,
zo op dat sheet met die bloemen,
ik vind je gebruikte kleurencombi ook erg mooi!
mijn komplimenten!
Groetjes van Daatje

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

het is weer een pracht werkstuk geworden Noriko. Snap niet hoe je het elke keer weer voor elkaar krijgt. Super.
groetjes Marja

Willy's creations zei

Wat een prachtige kaartjes heb je gemaakt...en leuk dat je volger ben geworden van mijn blog!

Groetjes,Willy

Franz♥ zei

Wow! Really fantastic dear!
Francesca.

Unknown zei

Hallo Noriko

Wauww meis wat een prachtige kaart het is zo een beautyyyyyyyyy in een woord schitterend

Liefs nellie

Elly zei

SUPER joh, zo leuk met dat sheet. Gaaf idee, moet ik ook maar eens van je "lenen" hihi.

groetjes, Elly

Pet73 zei

Wow, what a stunning card! And such a good idea to use the acetate! Beautiful!