Hallo,


Ik zal mij even voorstellen.


Ik ben Noriko van Ommeren - van der Veen.


Ik maak al de nodige jaren kaartjes en gebruik hiervoor verschillende technieken.


Door de vele reactie's op mijn kaarten ben ik op het idee gekomen om een weblog te starten.


Ik zou het leuk vinden als jullie regelmatig langs komen op mijn blog, en een reactie achterlaten.


Dit kun je doen door onder het bericht op reactie te klikken, of op het envelopje te klikken.


Creatieve groet en wie weet tot ziens!!!


Noriko



20 augustus, 2011

"Touwkaart Kees & Karin"

Lieve mensen
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Deze kaart heb ik gemaakt voor Kees & Karin.
Het is vandaag hun trouwdag.
De kaart ligt al in de bus, maar via mijn blog wil ik toch nog even de felicitatie's overbrengen.
Dus lieve Kees & Karin van harte gefeliciteerd met jullie trouwdag op deze zonnige zaterdag!


Op deze kaart nu eens geen plaatje of stempel afdruk.
Maar met deze kaart breng ik echt de bloemenfelicitatie over!
Het label en designpapier komen van Maja.


Ook dit vind ik een hele warme kleurencombinatie.


De strik op de foto hierboven is gemaakt van breed kant.
Dit heb ik in het midden bij een gebonden met een touwtje en hier zitten de blaadjes en bloem op verwerkt.
Het nervenblaadje dat op de kaart zit, heb ik op kleur gebracht met een inktpad.


Op de achtergrond van de kaart zit een gestanste grote doily mal.

Voor vandaag wens ik iedereen een hele fijne zonnige dag toe.
Bedankt voor het langskomen en tot de volgende keer.

Lieve groetjes Noriko


15 opmerkingen:

Willy's creations zei

Het is een hele mooie vandaag!

Groetjes,Willy

KarinsArtScrap zei

aparte en kleurrijke trouwkaart noriko.
ook heel erg fleurig.

groetjes karin

Margo zei

Wat een prachtige bloemenkaart Noriko !
Liefs
Margo

arjette zei

Wat een mooi kaartje!!

gr. arjette.

Unknown zei

Wat een prachtige kaart Noriko

Liefs Nellie

Creation by Heart zei

Oh Noriko, wat is er weer veel te zien op deze kaart en dan de kleurencombinatie, gewaagd maar zeer geslaagd. Karin en Kees hebben mooi weer vandaag.
Lieve groeten uit Lemmer,
HennyB:)

JOKE zei

Wat een schitterende kaart heb je weer gemaakt!!! Het leuke bij jou vind ik dat er zoveel verschillende soorten kaarten te zien zijn...je bent echt van alle markten thuis!!!
Liefs Joke

Marjan zei

Mooie warme kleuren heb je gebruikt, het is een prachtige geheel!

Goed weekend! Marjan

Liberta zei

Hai Noriko,

Een mooi geheel deze kaart. Mooie kleuren.
Kees en Karin van harte gefeliciteerd.

Heel veel liefs, Lieb

Lenie Hempen zei

Hoi Noriko

Wat is het weer een prachtig mooi kaartje.
Echt super lief gemaakt.
Kees & Karin van harte gefeliciteerd.
En een hele fijne dag gewenst.
Verder een heel fijn weekend.


Gr Leen

Jopie zei

Prachtige kleuren deze kaart en heel erg mooi geworden met die bloemen.
gr. jopie

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Deze kaart zal hun trouwdag zeker nog zonniger maken Noriko. Het is weer een plaatje en een mooi werkstuk.
lieve groetjes en een fijn weekend
Marja

Dora zei

Ow wat is dit weer enorm mooi!

Loes Oorschot zei

Prachtige kaart die heel mooi van kleur en erg leuk versierd is!

Groetjes, Loes

Martha zei

Hoi hoi Noriko,
wat een prachtige kleurencombie op die kaart!
Heel apart!
Zal het bruidspaar blij mee zijn!
Groetjes van Daatje