Hallo,


Ik zal mij even voorstellen.


Ik ben Noriko van Ommeren - van der Veen.


Ik maak al de nodige jaren kaartjes en gebruik hiervoor verschillende technieken.


Door de vele reactie's op mijn kaarten ben ik op het idee gekomen om een weblog te starten.


Ik zou het leuk vinden als jullie regelmatig langs komen op mijn blog, en een reactie achterlaten.


Dit kun je doen door onder het bericht op reactie te klikken, of op het envelopje te klikken.


Creatieve groet en wie weet tot ziens!!!


Noriko



19 juli, 2011

"Torso van restjes"


Hoihoi!!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Wat heb ik gister een leuke reactie van jullie gekregen op mijn torso kaart.
Bedankt!!

Vandaag weer een torso kaart maar dan gemaakt van de restantjes die ik van mijn kaart van gister over had!!
Dit is hem geworden.


Het vierkant achter de kaart had ik gemaakt voor een andere creatie maar was niet naar mijn zin.
Voor deze kaart heb ik hem er maar weer bij gepakt.
Ik heb hem achter de kaart geplakt.


Ook de binnenkant is weer bewerkt.
En op de foto hierboven kun je goed de kaart zien die er achter zit!!
Voor een vergroting kun je op de foto klikken!!


Op de foto hierboven kun je zien dat ook de achterkant van de kaart is bewerkt.

Iedereen een fijne avond gewenst.
Ik hoop dat je snel weer een langs komt op mijn blog.

Lieve groetjes Noriko



 

15 opmerkingen:

Margo zei

Hoi Noriko,
sorry hoor maar de vorige keer lukte het blijkbaar toch niet om je blog te volgen, dat is bij deze dus goedgemaakt !
Zou nu in orde moeten zijn !
Je hebt een prachtige kaart gemaakt !
Liefs
Margo

Martha zei

Dit is weer prachtig Noriko!
Groetjes,
Martha

scrapcreations-judith zei

Wat een mooi kaart, vind de kleur ook erg mooi.
Groetjes Judith

Lenie Hempen zei

Hoi Noriko

Wat is hij weer prachtig geworden.
Het is bij jou ook altijd een genot om je kaarten te bekijken.
Ook ben je altijd precies met de kleuren,deze is ook prachtig mooi van kleur.
Hij is ook super mooi gemaakt.

Gr Leen

KarinsArtScrap zei

ziet er weer mooi uit noriko.

groetjes karin

Unknown zei

Lieve Noriko,

Wat je al niet kan doen met restjes, soms komen hie de mooiste kaarten uit.
Ook deze is weer geweldig mooi.

Liefs marjon
marjonskaarten.blogspot.com

Kaatjekraal zei

Wat ee prachtige kaart zeg.
Ik ben ook helemaal in de ban van paspoppen etc. Heb net de nieuwe stans van Tim holtz, helemaal leuk!
Groetjes Klaske

Jeannette zei

Wauw, wat een prachtig geheel! Complimenten hoor!
Groetjes, Jeannette

Riet zei

Wowww Noriko,wat een schitterende kaart.

Liefs Riet.

Tiets zei

wat een geweldig kaartje zeg!
Groetjes tiets

Corine van der Zee zei

Lief kaartje en leuk gedaan zo met alle restjes!

Liefs Corine

Marlies zei

Een hele mooie kaart, heel chique en prachtig gemaakt!
groetjes, Marlies

Liefs Ineke zei

Hoi Noriko, wat heb je dit weer mooi gedaan. Schitterend.

Groetjes van Ineke

Jopie zei

geweldige kaart Noriko zo mooi gemaakt en de kleuren zijn erg mooi en zelfs met restjes kan je nog heel wat moois maken zoals je ziet.
groetjes jopie

Tinie zei

Deze is weer helemaal geweldig, super details!!

Groetjes Tinie