Hallo,


Ik zal mij even voorstellen.


Ik ben Noriko van Ommeren - van der Veen.


Ik maak al de nodige jaren kaartjes en gebruik hiervoor verschillende technieken.


Door de vele reactie's op mijn kaarten ben ik op het idee gekomen om een weblog te starten.


Ik zou het leuk vinden als jullie regelmatig langs komen op mijn blog, en een reactie achterlaten.


Dit kun je doen door onder het bericht op reactie te klikken, of op het envelopje te klikken.


Creatieve groet en wie weet tot ziens!!!


Noriko



30 juli, 2011

"Jordy gefeliciteerd"


Lieve mensen!!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Gisteravond moesten we naar een verjaardag.
Jordy werd 17 jaar.
Tja de jongelui van deze leeftijd willen het liefst geld.
Nu is dat het probleem niet maar ik wil het altijd in een leuke kaart of doosje geven.
En nu komt het wat maak je voor een jongen van 17?
De laatste tijd is hij aan het vissen geslagen.
En zo kwam ik op het idee om de vissende Edwin te gebruiken.


Ik hoop alleen niet dat Jordy net zo beteuterd zat te staren naar zijn dobber als Edwin.
Volgens mij heeft hij namelijk nog niets gevangen!!



Het model van de kaart heb ik van de weblog van Marjon.
Zeker even de moeite waard om daar een kijkje te nemen.


Ook de binnenkant van de kaart is bewerkt.
Ik heb het papier van Maya gebruikt.
Verder nog wat rode en blauw wit geruite bloemen en strikjes toegevoegd.


Het geld had ik tussen het touw in geschoven.
Zowel het cadeau als kaart vielen in goede aarde.
Of kunnen we beter zeggen hij had een goede vangst!!

Voor nu bedankt voor het langskomen en tot snel!!

Lieve groetjes Noriko



13 opmerkingen:

CreaSjouk zei

Mooi kaartje hoor!
Leuk model ook!
Groetjes Sjoukje

KarinsArtScrap zei

nou noriko ik denk dat ie een goede vangst heeft gehad.
je kaart is prachtig heel erg mooi gemaakt ook de binnenkant is heel mooi.

groetjes karin

Jopie zei

Een hele mooie kaart Noriko en ook de binnenkant zo mooi gemaakt wat fijn dat het dan in de smaak valt.
groetjes jopie

arjette zei

Wat een mooi kaartje zeg, kan me voorstellen dat hij er blij mee was!

gr. arjette.

Lenie Hempen zei

Hoi Noriko

Wat een lief,schatig kaartje heb je er weer van gemaakt.
Tot zelfs de binnenkant van de kaart,is prachtig mooi.
Echt een super mooie kaart.
Maak verder een plezierig weekend.


Gr Leen

JOKE zei

Ik denk dat Jordy hem wel heel mooi vindt!!! Hij ís namelijk héél erg mooi en dat ziet ook een jongen van 17 wel!!!
Liefs Joke

Corine van der Zee zei

Leuk kaartje weer Noriko, je hebt er weer een waar kunstwerk van gemaakt en ook de binnenkant ziet er top uit!

Liefs Corine

Pet73 zei

What a great card! Love the inside, it's fantastic!

Unknown zei

ohhhhhhhhhhhhh wt een prachtige kaart en zo mooi gedaan allemaal echt een een plaatje complimentjes

Liefs Nellie

Anoniem zei

Wat een prachtige kaart Noriko.
Kan het wel begrijpen hoor dat hij de kaart mooi vind hij is echt super.
En dan de binnen kant ook nog helemaal,hier zal je best veel werk aan hebben gehad.
Groetjes Jannie.

Liberta zei

Hallo Noriko,

Wat een leuke kaart.
Heel apart.
Geloof graag dat Jory hem geweldig vond.

Heel veel liefs, Lieb

Margo zei

Hoi Noriko,
wat een prachtige kaart en wat een originele manier om het geld weg te steken zeg !
Het is inderdaad niet eenvoudig om iets te maken voor een 17-jarige jongen, maar jij bent met vlag en wimple geslaagd hoor !
Geniet nog van je weekend !
Liefs
Margo

Riet zei

Schitterend Noriko,lief die stempel,mooi papier en kleuren.

Liefs Riet.