Hallo,


Ik zal mij even voorstellen.


Ik ben Noriko van Ommeren - van der Veen.


Ik maak al de nodige jaren kaartjes en gebruik hiervoor verschillende technieken.


Door de vele reactie's op mijn kaarten ben ik op het idee gekomen om een weblog te starten.


Ik zou het leuk vinden als jullie regelmatig langs komen op mijn blog, en een reactie achterlaten.


Dit kun je doen door onder het bericht op reactie te klikken, of op het envelopje te klikken.


Creatieve groet en wie weet tot ziens!!!


Noriko



19 januari, 2017

Pillow Box Marianne Design!


Lieve allemaal
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Ook ik heb wel eens een leuk
envelopje of cadeaudoosje nodig.
Ook nu was dat het geval.
Ik heb dit schattige doosje gemaakt 
als gelddoosje.
Want zeg nu eerlijk.........
Dit is toch leuker geven dan 
een gewone envelop!!!


Ik heb het gemaakt met de pillowbox
van Marianne Design.
De basis heb ik uit crème Linnen cardstock gestanst.
Verder aangekleed met het mooie
Maja Design papier.


Een mooi bloemen toefje bestaand uit
2 rolroosjes van Die-Namics
en de mooie takjes van Marianne Design.


Een leuke ballon stempel van
Yvonne Creations met de tekst
Van Harte Gefeliciteerd maakt het doosje
extra feestelijk.


Het is een mooie stans met 
vele mogelijkheden.


Ik ga nog meerdere doosjes maken en 
ga hier ook pakketjes van samenstellen.
Maar later hier meer over!


2 opmerkingen:

Annita zei

Het is een plaatje! 😍

Erica ♥ zei


Erg leuk, vrolijk en gezellig gemaakt ☺
Een leuk en gezellig (knutsel) weekend
Liefsss van Erica
{Heidebloempjuh}
{DT De Egel-DDBD}