Hallo,


Ik zal mij even voorstellen.


Ik ben Noriko van Ommeren - van der Veen.


Ik maak al de nodige jaren kaartjes en gebruik hiervoor verschillende technieken.


Door de vele reactie's op mijn kaarten ben ik op het idee gekomen om een weblog te starten.


Ik zou het leuk vinden als jullie regelmatig langs komen op mijn blog, en een reactie achterlaten.


Dit kun je doen door onder het bericht op reactie te klikken, of op het envelopje te klikken.


Creatieve groet en wie weet tot ziens!!!


Noriko



09 juli, 2013

Uitdaging 175


Lieve mensen
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
De week is alweer voorbij en dat betekent een nieuwe uitdaging op het blog van Cards&Scrap!



Wij zijn inmiddels aangekomen bij uitdaging 175
En deze staat in teken van borduren.
Dus borduur iets op je kaart of LO!

Voor deze uitdaging hebben we een hele leuke prijs, die afkomstig is van een nieuwe sponsor.
Natuurlijk zijn wij hier als blog erg blij mee!

Annemieke reuze bedankt voor je toezegging als sponsor.


Neem eens een kijkje op de site van Annemieke, hier vind je een goed gevuld assortiment.

Ook vind je  BAMBA op Facebook en heeft ze haar eigen blog waar je leuke voorbeelden kunt vinden.


Wat zou het leuk zijn als we nu met een nieuwe sponsor in ons midden ook een groot aantal inzendingen tegemoet zien.
Dus doe allemaal jullie best en maak er iets moois van.



Lieve groetjes Noriko


1 opmerking:

Annemieke zei

Hoi Noriko, Bedankt voor je berichtje op je site. Ik hoop ook op veel inzendingen maar het is vakantietijd dus waarschijnlijk zal het aantal inzendingen ook wat minder zijn.Ik heb al veel leuke mailtjes gehad over mijn bijdrage aan Cards & Scrap, dus hartstikke leuk
groetjes Annemieke